În trecere pe străduţă · Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Mai cade un văl

mai cade un valDe ceva timp sunt prinsă rău într-o poveste spusă pe Wattpad de-o Șeherezadă modernă și bine ascunsă-n văluri de mister. Cartea se numește Umbre la Apus.  Despre autoare nu știu prea multe, nu cât să-mi satisfac curiozitatea… așa că i-am luat un interviu (al doilea, pe primul îl găsiți pe GoodRead) și sper eu ca azi să mai cadă un văl…

Bună! O să încep cu întrebarea cea mai arzătoare: de ce atâta mister în jurul tău?

Uh! Mister? Nu m-am gandit niciodata că lumea ar vrea să ma vadă, să mă cunoscă pe mine personal. Consider că ceea ce scriu e mai important, iar atenția acolo trebuie îndreptată. Nu spun însă că nu voi da detalii despre mine. Nu refuz asta.

Dacă ar fi să ne descrii în câteva propoziții cartea ta, Umbre la apus, maxim 5 (să zicem) ce ne-ai spune?

 O carte ca-n viață.

Și-acum să trecem la partea mai interesantă! E ceva ce eu am numit… Definițiile tale personale. Ești gata? Tot ce va trebui să faci este să completezi cât mai sincer următoarele afirmații!

OK!

Eu sunt…

Lumea mă cunoaște ca fiind tipa care semnează cu pseudonimul‘’O Carte Bună’’. Încerc să scriu o carte, Umbre la Apus. Până acum am primit comentarii frumoase, oamenii mi-au scris, m-au încurajat. A fost o mare surpriză pentru mine, nu m-am așteptat la reacții atât de multe, că să nu îți spun cât de frumoase au fost. Iar cât despre mine, vreau să cred că sunt un suflet boem și frumos.

Cel mai fericită sunt atunci când….

Când văd oameni fericiți în jurul meu. Iau și eu din starea lor.

Iubirea este...

Flacăra ce mă menține vie.

Prima mea iubire a fost….

Un tip. Lol. Eram copilă și imatura, bine, asta nu înseamnă că nu m-a marcat sau nu am trăit la intensitate totul. Nu contează prima iubire, ci ultima, părerea mea. Pe de altă parte, și cititul a fost o primă iubire, se pune? Lol.

Relația perfectă este….

Ceea ce trăiesc acum. Nu exagerez, chiar e perfectă relația, deși nu credeam că există așa ceva. Suflete meu pereche se numește Dan.

Acum aș vrea să fiu…

Să fiu liberă. Să fiu propriul meu șef, să pot scrie mai mult.

Cel mai frumos lucru pe care mi l-a spus un străin…

Că nu știa ce înseamnă o persoană specială până nu m-a cunoscut pe mine.

Când eram mică mă imaginam….

Îmi imaginam că apar la televizor. Țin minte că stăteam lângă televizorul acela alb-negru, cu lampă, și nici nu știam să spun cu voce tare ceea ce visam. Eram un copil, încă nu mergeam la școala. Dar, uite că ce mi-am dorit și la ce am visat mi s-a îndeplinit. Evident, nu fără eforturi, dar niciunul care să nu merite.

Mi-e teamă…

Ca cei dragi mie să nu pățească ceva. Prefer să am eu tot timpul probleme, însă nu suport ideea că ei ar putea să sufere.

Cititorii mei sunt…

Minunați, sufletiști, mă încurajează și mă motivează. Pentru mine sunt cei mai tari din lume.

Ella și Ama sunt…

Două personaje dragi mie, cu bune și rele, doi copii frumoși și neîmblânziți. Încă.

Chiar așa, a existat sau există vreun Ama în viața ta?

În viața oricărei femei există un Ama. Nu cred că nu există. Ama e acel om care refuză sau evită să comunice din diferite motive, care încă nu știe să își exprime sentimentele. E pasiunea aceea nebună și frumoasă.

Dacă mâine iubirea ar deveni ilegală ce ai face?

Legea e făcută pentru a fi încălcată. Viața nu există fără iubire.

Cum ți s-a părut, până acum, aventura aceasta – a scrisului?

Frumoasă și imprevizibilă. M-a purtat pe culmi înalte, atât în lumea virtuală cât și în cea personală.

Un mesaj pentru cititori, te rog!

Le mulțumesc din suflet, nu aș fi fost ceea ce sunt acum fără ei. Le datorez totul și le sunt foarte recunoscătoare.

Și vreau să îți mulțumesc și ție pentru acest interviu.

Umbre la apus

 

Lasă un răspuns

