Inspirație la feminin (serial) · La feminin · La plimbare pe străduţă

De la ruj verde la Carrie Bradshaw

ruj verde

Că tot vorbeam azi despre prime întâlniri… Prima mea întâlnire cu moda a fost… nu îmi amintesc când… Avea mama o fustă de blugi pe care o adoram pur și simplu și o țin minte și-acum. Ce-mi pare rău e că niciodată nu m-a încăput, mama a fost mult mai slabă decât mine… Bine, când eram mică o probam de zor, la fel și costumul ei verde, pantofii roșii cu toc de la cununia civilă. Sătulă că-i tot furam rujul, mi-a luat și mie unul… verde (!!!) care ca prin minune devenea roz pe buze! Nici mătușa preferată nu scăpa de mine: ei îi ceream „machiașuri”… Ce să mai, eram o mică fashionistă!

Girl-Fashion11

Cu timpul gusturile mi s-au diversificat. Am învățat să-mi asortez hainele, să mă machiez (deși nu o fac foarte des, prefer doar puțin rimel și un ruj de obicei), mi-a format propriul stil! Și asta datorită cui? Nu cred că există cineva anume, am mai multe „muze” când vine vorba de modă… Dar azi vă voi vorbi despre una specială care mă inspiră și în alte domenii!

Deși nu-i un personaj real, ci unul creat de cunoscuta autoare de chick lit Candace Bushnel, Carrie Bradshaw (despre a cărei geneză am scris mai de mult) e o inspirație pentru iubitoarele de modă din lumea întreagă! Modul în care combină hainele, deși bizar pentru unii, i-a inspirat până și pe designeri! Și ce mai spuneți de colecția ei de pantofi?

Carrie Bradshaw din carte nu e o femeie frumoasă (și nici Sarah Jessica Parker nu-i extraordinară!). E o femeie normală, poate cam prea slabă… dar mereu știe cum să atragă toate privirile! De la ea am învățat că nu brandul contează neapărat ci modul în care combini hainele! (Bine ea-și permitea să cumpere mai multe, dar, la modul general, dacă știi cum să combini – posibilitățile sunt infinite!).carrie bradshaw

Însă, după cum v-am spus, Carrie mă mai inspiră și în alt fel! Carrie e pasionată, ba nu, trăiește prin – din – pentru scris. Carrie vede lumea aproape la fel cum o văd și eu! Gândește, trăiește, simte, iubește… Dacă nu ați văzut serialul vi-l recomand (sau mai bine citiți cărțile!), o să vedeți că nu-i cum credeați!

Carrie Bradshaw e pur și simplu esență pură de femeie! De aceea am ales să-ncep rubrica asta nouă despre, cu și pentru femei cu ea! Pentru că mă reprezintă!

Carrie

Și, să vă conving că nu e doar o obsedată de modă cu mintea seacă, iată și câteva „citate d-ale ei” în traducere proprie (de fapt ale lui Candace Bushnell, dar fie… ea i le-a atribuit personajului):

Se spune că viața este ceea se petrece în timp ce tu ești ocupat să-ți faci planuri!

Caut iubirea. Iubirea adevărată. Iubirea aceea ridicolă, incomodă, care te consumă, gen nu-putem-trăi-unul-fără celălalt!

Poate că greșelile noastre ne creează soarta. În afară de ele, ce ne-ar mai putea modela viețile? Poate dacă nu ne-am fi abătut de la drumul ce ne părea predestinat nu ne-am mai fi îndrăgostit, sau n-am mai fi avut copii, sau n-am mai fi cine suntem. Până la urmă, anotimpurile se schimbă. La fel și orașele. Oamenii vin și pleacă din viețile noastre. Dar e mângâietor să știi că cei pe care-i iubești se află mereu în inima ta.

Nu uita să te îndrăgostești de tine mai întâi.

Prieteniile nu rezistă 40 de ani ca prin magie, trebuie să investești în ele. E exact ca depozitele bancare: când vei fi bătrân nu o să te aștepte o găleată mare cu bani.

Când ești tânăr, viața ta se rezumă la căutarea distracției. Apoi, crești și înveți să fii precaut. Ai putea să frângi un os sau o inimă. Te uiți atent înainte să sari și uneori renunți la idee pentru că nu e nimeni care să te prindă. Și în viața reală nu-i nicio plasă de siguranță. Când a încetat să mai fie distractivă și a început să fie înspăimântătoare?

Relația cea mai emoționantă, sfidătoare și importantă este aceea pe care o ai cu tine-însuți. Și dacă vei găsi pe cineva care să iubească același tu ca și tine, ei bine, va fi pur și simplu fabulos!

Uneori trebuie să ne oprim din a analiza trecutul, a plănui viitorul, să nu mai încercăm să ne dăm seama de sentimentele noastre exacte, să nu mai încercăm să decidem cu exactitate ce vrem și, pur și simplu, să vedem ce se va întâmpla.

Poate că unele femei nu au fost făcute pentru a fi îmblânzite. Poate că trebuie lăsate să alerge libere, până dau de cineva la fel de nebun încât să alerge cu ele!

Conducând pe acest drum numit viață, ocazional, o fată va descoperi că e pierdută. Când se întâmplă asta, cred că cel mai bine să renunțe la aș fi putut, ar fi trebuit și la aș fi vrut, să-și pună centura de siguranță și să-și vadă de drum!

Și astea sunt doar câteva 😀 Filmele abundă de astfel de cugetări, iar cărțile… nu mai zic. Asta a fost doar un strop de înțelepciune  à la Carrie! Cum am spus: femeia asta e inspirație pură! Și cum în această rubrică o să vorbim și despre modă, mai uite un citat:

Îmi plac banii acolo unde-i pot vedea: în dulapul meu!

tumblr_n2w6m4rb3N1rv2gq1o1_500

34 de gânduri despre „De la ruj verde la Carrie Bradshaw

    1. Da, știam că-i genul tău 😀 Am văzut și serialul &filmele și am citit și cărțile – toate cărțile că sunt și despre adolescența ei și despre ea matură 😀 nu am văzut serialul făcut după cărțile despre adolescența ei, dar cred că o să fac asta curând 😀

      1. am vazut eu. Dar e prost. Plus ca nu se leaga lucrurile. In sex and the city, tatal lui Carrie o abandonase cand era f mica iar in Carrie’s Diaries mama ei moare si e crescuta de tatal ei.

        1. Da, asta e diferența… Dar din ce îmi spui, serialul ăsta e foarte diferit de cărți (deși în volumul 2, Carrie se cam ceartă cu taicăso…)

        1. Să știi 😀 Chestia e că mi se oferea să scriu pe un site de femei, eu mă gândisem la o rubrică de genul… dar apoi mi s-a spus că nu mă va plăti încă… deci :)) GRATIS SCRIU DOAR PE BLOG

  1. Mi-a placut f mult serialul si multumesc pentru articolul asta; uitasem cat de mult m-a inspirat la un moment dat. Ar trebui sa-l revad. Apropo de ruj, avea si mama din ala verde 🙂 Ar mai fi parfumul Jubileu si o pereche faina de pantofi bleumarin Guban care ma faceau sa vreau sa cresc mai repede. Totul trece, dar dragostea pentru pantofi ramane 😀

    1. Mă bucur că ți-a plăcut, vor mai urma și alte articole din seria asta 🙂 Știu parfumul 😀 și cred că pantofii roșii de care scriam eu tot Guban erau 😀 Îmi place propoziția despre pantofi: very true!

Lasă un răspuns

