Jurnal · La feminin · La plimbare pe străduţă

Vine vara, bine-mi pare

Vine vara, bine-mi pare! Și nu mă refer doar la vreme însorită, leneveală cu o carte pe plajă… mă refer și la haine!!!  Sunt fată, e logic? Ador hainele de vară, materialele fluide, senzația care ți-o lasă pe corp… Vara e sezonul meu preferat în materie de modă! Dar problema cea mai mare vine în momentul în care vreau să fac noi achiziții… Ce să aleg? De unde? Îmi place aia, nu… îmi place cealaltă… Și banii… parcă nu mai ajung!

Noroc că am aflat că există Sheinside.com! Acum au o promoție foarte interesantă: Superior in Quality cu haine superbe la prețuri speciale (ah, și nu vă faceți griji de transport: livrează în toată lumea!).

Iată ce am ales eu:

O rochiță pentru serile de vară romantice… Mă și văd îmbrăcând-o… el mă așteaptă nerăbdător… cobor scările…

Click pe imagine pentru detalii
Click pe imagine pentru detalii Click the image for details

O salopetă numai bună pentru plimbări estivale… poate prin vreun port…

Click pe imagine pentru detalii
Click pe imagine pentru detalii Click the image for details

Și cum vara nu se poate fără un costum de baie… am ales unul superb, negru 😀 Pentru că îmi place și pentru că o persoană specială (guess who!) mi-a spus că îmi stă bine în costume de baie negre!

1409132903344865072
click pe imagine pentru detalii Click the image for details

Și câte nu mi-aș mai fi luat! Cine știe, poate nu o să mă opresc aici! Campania e abia la început!!! În plus folosind unul din codurile super32 sau super34 primiți un discount de 32, respectiv 34%. Să tot cumperi, nu glumă!

Voi ce v-ați cumpăra, domnișoarelor și doamnelor?

vine vara, bine-mi pare
Click pe imagine pentru detalii Click the image for details

16 gânduri despre „Vine vara, bine-mi pare

Lasă un răspuns

