Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Țăranul… de oraș

tarnul de oras

Iată că a venit și seara de vineri. Mă pregătesc de o mini-vacanță… Nu prea o să fiu pe-aici mâine și poimâine, dar cum să uit de mica noastră dezbatere de vineri? V-am pregătit o temă de discuție foarte interesantă și… amuzantă!

Țărani de oraș!!!

Sunt la tot pasul, nu? Ei bine, înainte de a da exemple trebuie să menționez că astfel de specimene sunt o jignire la adresa oamenilor de la țară! Ar trebui să le găsim o altă denumire: nu putem băga niște oameni simpli, muncitori, onești în aceeași oală cu niște gunoaie! (Bine, mai sunt și pe la sate tot felul de specimene, dar nu la acestea mă refer când spun de băgat în aceeași oală!).

Unde întâlnim țăranii de oraș? La tot pasul! Parchează aiurea! Bine, nu prea poți numi ceea ce fac ei parcat, de fapt și condusul e în stilul Eu sunt regele șoșelor, la o parte din calea mea idioților!!! Că tot veni vorba, dați click aici pentru o mică declarație muzicală.

Nu e Guță nu? Nu merge dat la blană pentru a-ți teroriza vecinii care îți respectă gusturile și nu te forțează să asculți ceea ce nu vrei!

Păpușe, ai un ceas? Te-a durut când ai căzut din cer? Ia uite ce fițoasă urâtă, făăăăă… Da, da – țăranii de oraș se bagă în seamă cu japca și vai de tine să îi ignori că te spurcă de nu te vezi! Cum să îl ignori pe el: Făt Frumos combinat cu José Armando (în zilele bune, că a îmbătrânit și el nu mai e ca-n Esmeralda!).

Scuipă toată ziua semințe la bloc… Și mie îmi plac, dar asta nu înseamnă că trebuie să fac covor de semințe în jurul meu… Ah, și nici să merg scuipând semințe…

Vorbesc la telefon de zici că vrea să vorbească cu vreun tovarăș de e peste drum (nu că asta ar fi prea civilizat…).

Și lista poate continua la infinit, aștept păreri și de la voi!


P.S 1: Sursa foto: știrileprotv.ro

P.S. 2: Să nu credeți că amân răspunsurile pentru concurs! La 00:00 vor fi pe blog!

20 de gânduri despre „Țăranul… de oraș

  1. Recunosc că sunt țăran de oraș. Dacă aud o manea pe lângă mine, în blocul meu, la mașina vecinului sau mai știu eu unde, ce rămâne de făcut? Mă transform și eu într-un țăran de oraș, scot și eu boxele pe geam și-i îndemn să asculte muzică bună. Că se merită!

          1. Eu am vorbit despre mine. Ca de obicei. Nu știu ce legătură au alții cu ceea ce zic eu. Cred că trebuie să dormi, gravitația-ți joacă feste. :))

  2. Eu nu aș amesteca termenul de „țăran” cu specimenele descrise de tine. Eu i-aș denumi altfel, mult mai sugestiv și plastic, cocalari. Țăranul este un cuvânt mult prea nobil pentru a fi terfelit, nu merita cocalarii din orașe și sate „onoarea” asta. Părerea mea…

    1. Da, ai dreptate! Dar de câte ori nu am auzit spunându-i-se unui cocalar ”țăran”… am și menționat șa începutul articolului că nu ar trebui să fie băgați în aceeași oală cu țăranii autentici 🙂

  3. Am fost si eu abordata cu:
    -Nu te supara….la ce ora vine ploaia?

    Sau:
    -Fluturas,fluturas!!!!
    -Nu tu,molia d…u!

    Minunat de altfel!

  4. Cine a scris si editat dictionarul alacu poze despre mitocanul urban? Nu stiu cat volume aavut, dar mi-amintesc ca a fost fain…avea si denumire latina….

Lasă un răspuns

