Gânduri scrise

Niște răspunsuri

niste raspunsuri

 

Iată că a sosit și timpul să ofer răspunsuri la întrebările voastre. Recunosc, de unele răspunsuri aveam și eu nevoie! Am dorit să fac o filmare cu răspunsurile, dar din motive tehnice a trebuit să renunț la idee (dar cine știe, pe viitor poate o să vă surprind!).

Și acum… cred că a sosit vremea să vă lămuresc curiozitățile. Întrebările sunt în ordine inversă, astfel, ultimele trei întrebări sunt cele câștigătoare. Îi rog pe norocoși să mă contacteze pe Facebook sau utilizând formularul de contact!

Să începem!

Care e utopia ta preferată? (Ioana)

Nu mă reprezintă acest gen literar, chiar nu îți pot răspunde.

Care e secretul secretelor mele? (Alex)

Cu toții avem secrete, asta ne face mai misterioși, mai interesanți, etc. Evident, am un secret… dar, nu îl pot dezvălui pentru că nu ar mai fi secret!!! Tu mi-ai spune secretul tău?

Care este cea mai mare frică a ta? (Anonim)

Singurătatea… singurătatea aceea apăsătoare când ești înconjurat de oameni și nimeni nu te înțelege!

Iaca îți pun eu o întrebare considerată nepoliticoasă și îndrăzneață dacă-i adresată unei femei: Câți ani ai? (Petru)

Real: 25… Dar, uneori sunt mai imatură de-atât :))

De câteva zile te-am găsit aici, în blogosferă!Mi-au plăcut enorm articolele tale(cele pe care le-am citit), încă mai am multe pentru că ai ajuns la 600 texte(felicitări!) și am mai citi și cartea „Astrid” care mi-a plăcut enorm,de la primele rânduri m-a captivat și sper să îi citesc cât de curând continuarea, așa că o să te întreb ceva de „Astrid”. Nu ți-a fost teamă să scrii din perspectiva a trei persoane? (Loredana Ecaterina)

Teamă? Nu. Nu am temeri legate de scris… Emoții? Da! Mă gândesc de fiecare dată dacă ce am scris eu o să placă… Greu? Da! Fiecare personaj trece printr-o altă stare, trebuie de fiecare dată să ies și să intru în pielea altcuiva… deci d-aia durează!

Ce îți dorești cel mai mult de la aceasta viata? (Iulia)

Fericire! Nu asta ne dorim cu toții?

Ai un țel principal care să-ți definească sensul, un țel spre care te îndrepți, un țel pe care nu vrei să-l abandonezi indiferent de ce va fi? Dacă da, care este acela? (Cărți paralele)

Astrid! Să termin și să public!

Ai găsit bucuria pe traiectul vieții tale? […] Dar în viața altcuiva ai reușit să aduci sâmburele de bucurie în priviri?  (Adi Găinaru)

Recunosc: am scurtat puțin întrebarea pentru că era un text în sine! Da, am găsit bucuria… deși e un lucru atât de relativ, fiecare având propria definiție a bucuriei! În viața altcuiva?… Vreau să cred că da!

Dacă Dumnezeu Cel Mare / Ți-ar da o singura cale; / Dragoste sau scriitoare, / Ce-ai putea alege…oare? (Jocul de cuvinte)

Și în interviul pe care mi l-a luat Raluca a trebuit să răspund la această întrebare, doar că nu era formulată atât de poetic! Răspunsul, evident este același! „Nu cred că poți separa scrisul de mine, nici prin cele mai complicate metode științifice. Bărbatul […] alături de care îmi voi petrece restul vieții, va trebui să înțeleagă faptul că eu și scrisul venim la pachet! Dacă nu înțelege, nu știu dacă mă iubește pentru ceea ce sunt sau pentru ceea ce vrea să fiu și nu o să fiu!”

De ce nu pleci din România? Nu-ți accept răspuns: că am părinții aici, că îmi place pământul, că iubesc să fiu săracă. Altceva vreau! (Ratzone)

Încăpățânare! Ce, aici nu se poate trăi sau cum?

Dacă ar trebui să alegi între a scrie și a citi, ce ai alege? Ți-ai imagina viața fără a putea împărtăși impresiile tale despre cărți și altora? (Diana Rusu)

Recunosc: îmi place să vorbesc despre cărți. Însă scrisul e mult mai important pentru mine. Chiar nu mă văd „nescriind”… Și tot ar trebui să citesc ce am scris, deci…

În afară de scris, nu ai vreun alt hobby pe care ai vrea să-l transformi în ceva ce faci cu drag zi de zi? (Alina)

Cred că scrisul a devenit mai mult decât un hobby… de fapt întotdeauna a fost mai mult de atât! Îmi place să fac poze, deși nu am un aparat performant 🙂

Care este gândul care te înspăimântă cel mai tare? Care este cea mai mare teamă pe care o ai? (Ema)

Cum am spus mai sus cea mai mare teamă a mea este singurătatea! Gândul care mă înspăimântă este, așadar, acela că voi rămâne singură.

Ce simţi când intri pe blog şi vezi că oamenilor le plac ceea ce postezi ? Ce simţi când ştii că aduci zâmbetul pe faţa cititorilor? (Mihaela37)

Fericire pură! Vă aduc zâmbetele pe chip? Mă bucur… Mă bucur pentru fiecare comentariu, fiecare like… Nu m-a interesat niciodată să am vizitatorii lui Radu F., Otravă, Irina Binder… eu am vrut să am CITITORI! Și chiar am, iar pentru asta vă mulțumesc!

Care este cea mai frumoasă, simplă amintire legată de o persoană, un loc? (Nadina Maria)

Am multe amintiri, multe persoane dragi, multe locuri dragi… Când eram mică, de pildă, fugeam la pe vale (la izvor) cu fetele și stăteam acolo ore în șir… Ce vremuri frumoase erau…

Care este persoana pe care o admiri cel mai mult? (Radu)

Din viața de zi cu zi: mama! Personalitate: Lady Diana!

Cum te vezi ca personalitate la 60 de ani? Ce crezi ca va fi diferit fata de acum? (Stefania)

Nu mă imaginez bătrână… Îmi e greu… Probabil voi fi o bunicuță veselă, sper să fiu o bunicuță veselă!

Cum ar fi ca tu… culcușită frumos în fotoliul tău, cu o cană de ceai în mână,…. urmărești știrile din aceea seara și privind ecranul ramai stupefiată, tocmai s-a anunțat că de mâine cărțile vor fi interzise, (atât cititul, cât și achiziționarea lor), ce ai face începând din acel moment? Ce sentimente te-ar încerca atunci? (Cătălina)

Cătălina, nu te mai uita la filme de groază! Aș fi revoltată, evident! Cum să interzici așa ceva? Cea mai stupidă decizie!!! (Deși la ce guvern avem…). Mi-aș ascunde foarte bine cărțile și aș citi în secret!

Care crezi că sunt lucrurile care ar ajuta cel mai mult la evoluția socială, atât pe plan național cât și global? (Cristina Boncea)

Ar fi multe lucruri de spus aici! În primul rând, ar trebui să ne respectăm mai mult valorile! Să nu mai promovăm pseudo-valori!

Ai fi în stare să-ţi renegi mâna dreaptă pentru un an, dacă pur şi simplu te-ai trezi cu o ură nebună legată de mâna ta? :)) (Yuki)

Nu… nu am scris 6 luni și a fost groaznic! Probabil ar fi doar o stare de moment! Și clar aș scrie despre asta :))

Nu ţi-a fost frică să îţi pui cartea pe blog? Adică ştim cu toţii cazuri de articole care apar şi pe alte bloguri ca fiind originale, nu te-ai gândit că cineva ar putea să pretindă că e „mămica” creaţiei tale? (Anca)

Dacă ar fi să fie furată, ar putea fi de oriunde: nu contează că e pe blog, pe wattpad, într-o carte! Poți fi plagiat oricând! În plus, ce am pus pe blog din Astrid e doar un mic fragment, cred că nu e nici a 10-a parte din produsul finit.

Iluzii și deziluzii… Mai poți găsi două antonime atât de „sinonime”? (Kentlove)

Deziluziile sunt tot iluzii… iluzii deșarte dar tot iluzii! Antonime sinonime? Nu… Dar uite: dor și dor, ce zici de asta? Torturi și torturi (omografele mele preferate)…

 Ce iluzii mai bântuie pe străduța ta? (Dorina)

De toate, Dorina! Ai de unde alege! De care vrei?

Presupunând că sunt un tip care minte tot timpul, nu spun niciodată adevărul. Ai o singură ocazie în viața asta să afli o singură dată un adevăr de la mine. Fără să mint. Care ar fi întrebarea ta pentru mine?  (Sarcasticu)

Care este cea mai MARE minciună pe care mi-ai spus-o vreodată?

Dacă ar fi sa te afli în locul nostru, ce te-ai întreba? (Crisego)

Simplu: Care este cea mai mare realizare a ta? Cu toții ar trebui să ne amintim de ea, măcar din când în când!

Ce întrebare nu ai vrea să primești ?  (Rica)

Sincer, când mi-a venit ideea pentru acest concurs, mă așteptam la orice! Nu știu ce întrebare nu aș vrea să primesc… Până și la cea cu secretul mă așteptam, dar nu vreau să răspund! E dreptul meu să am secrete, la fel ca toți de altfel. Aș fi răspuns cu sinceritate la întrebări mai delicate, totuși!

Dacă ai avea ocazia să-i adresezi o întrebare lui Dumnezeu care ar fi aceasta? (Îngerul Rafael)

Nu mă pot rezuma la una, așa că o să enunț o întrebare cu o variantă de răspuns! Există viață după moarte; dacă „da”, ce face tataie?

Care a fost cea mai neinspirată întrebare pe care ai adresat-o cuiva?  (Diana S.)

Fiecare întrebare își are rostul, să știi! Întotdeauna când iau un interviu îmi cântăresc foarte bine întrebările! Desigur, am evoluat de la primul interviu și până acum… dar întrebări neinspirate, hmmmmmm??? Uite, am întrebat-o pe Cristina Boncea dacă profesoara ei de română i-a citit cartea. Sincer, mă așteptam la răspunsul ei! Profesorii de română, au tendința de a mușamaliza ceea ce e nou în literatură preferă să se refere la literatura clasică și doar într-un mod expirat! Eram totuși dornică să știu dacă a avut o curiozitate, cât de mică cel puțin…

23 de gânduri despre „Niște răspunsuri

Lasă un răspuns

