Jurnal

D’ale mele

 

IMG_20150516_174034

Săptămânile astea am urlat disperată după o gură de aer. Mă sufocam în cuvinte și totul ieșea prost… Și iată că pauza mea a sosit… Mi-am încărcat bateriile în weekend-ul ce tocmai s-a încheiat. Au fost două zile extrem de liniștite într-un loc de vis: Călimănești-Căciulata (n-am plecat prea departe de casă, știu… dar vă recomand tuturor acest loc, e superb! De Mănăstirea Cozia nu mai zic).

Astăzi e luni… deja trebuie să mă pun pe treabă. Cafeaua și aerul de-afară mă îmbie să mai lenevesc (în momentul de față sunt pe balcon)…

Afară vine varaaaa! Abia o așteptam, voi?

În casă… vasele mă strigă din chiuvetă. Mă simt ca o gospodină din reclamele alea la detergent de vase…

Meșteresc un …nimic. Am luat o pauză. Trebuia.

Ascult păsărelele cântând! 

Citesc  Două linii roșii de Alina Șova – frumoasă carte.

Mă gândesc la el.. la cât de frumos ar fi dacă s-ar afla aici și nu acolo… chiar dacă uneori diferențele dintre noi parcă sapă o prăpastie.

Am învățat să apreciez liniștea (în primul rând). Că oamenii se dau în vânt după minuni adevărate sau închipuite – vezi isteria Arsenie Boca (în al doilea rând). Că o transformare începe în primul rând cu… sufletul tău și-apoi cu restul.

Sunt recunoscătoare că lucrurile merg bine, în ciuda problemelor ce se ivesc.

Aștept să văd un zâmbet de la cineva…

Îmi doresc iubire… pace și liniște cred că am găsit cel puțin momentan (sunt o fire mai tulbure de fel…).

Voi ce-ați mai făcut dragilor? Pe unde ați mai fost?

12 gânduri despre „D’ale mele

  1. „Astăzi e luni… deja trebuie să mă pun pe treabă. Cafeaua și aerul de-afară mă îmbie să mai lenevesc” (in momentul de fata sunt pe terasa din curte) 🙂 … Mi-am propus sa imi pun ordine in lucruri – si cele fizice, palpabile si cele de natura spirituala. Insa fac o pauza.
    Am avut un weekend turistic. Pt prima oara, m-am plimbat ca turista prin Bruxelles, cu aparatul foto atarnat de gat si am descoperit ca e frumos orasul. Nu centrul vechi bantuit de toti, ci alaturi, bulevardele largi, muzeele albe, cladirile impozante…
    Iti doresc o saptamana frumoasa! Si zambetul sa soseasca cat mai repede..La fel, si iubirea.
    As vrea sa te citez si in final: „Sunt recunoscătoare că lucrurile merg bine, în ciuda problemelor ce se ivesc.”, pt ca simt aceeasi recunostinta.

Lasă un răspuns

