Gânduri scrise

Lucruri neștiute !?

eu

Aproape s-a dus ziua și eu aproape am uitat de ce i-am promis Ruxandrei și anume că o să revin cu o serie de lucruri neștiute despre mine. Am mai scris și de ziua mea, dar atunci m-am axat pe lucrurile care nu îmi plac… mi s-a părut ceva amuzant. Acum o să scriu și altele…

1. Pe clasa a 5-a am făcut pregătiri pentru olimpiada de mate, dar nu am mai putut participa. Pe clasa a 9-a am fost întrebată dacă vreau să particip la olimpiada de mate, dar am refuzat – deja mă duceam la engleză. Eu și matematica… Da, am fost bună cândva la mate! Și la fizică! Și la chimie!

2. Sunt agitată… mental… în rest sunt lenea în persoană!

3. Mă îndrăgostesc teribil, prostește, nebunește… de fapt, cred că sunt deja.

4. Pun suflet și pun la suflet!

5. Când sunt nervoasă gândesc în engleză!

6. Singura dată când am copiat a fost pe clasa a 3-a la engleză: nu mai știam cum se spune la galben!

7. Îmi place să-i ajut pe toți. Cred că am o boală!

8. Mă îndrăgostesc rar. Dar… și când o fac e intens, prostesc, nebunește, total.

9. Mă exprim mai bine în scris, asta o știați deja :))

10. Sunt „sperioasă”!

11. Am fost o singură dată la mare și atunci am fost la un pas de a mă îneca (și asta de 2 ori!!!).

12. Sunt anti-talent la sport… orice sport.

13. Îmi place să merg pe jos…

14. Sunt curioasă, extrem de curioasă!

Și cam atât!!! Las provocarea deschisă oricui are curajul!

6 gânduri despre „Lucruri neștiute !?

Lasă un răspuns

