Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Ca-ntre surori

sora mea

Draga mea,

Nici nu știu ce-mi veni să-ți scriu! Căutam o poză pentru un articol când m-a izbit cea de mai sus! Brusc, mi-am amintit de alte vremuri! Tu și eu pregătindu-ne să mergem la un majorat, la o colegă de-a mea… tu erai mai mică, dar ce conta – erai sor’mea!

Noi două am fost mereu împreună – chiar și-n perioada aia în care nu ne mai înțelegeam. Și sincer, mă bucur că a trecut! Dar poate nu am fi fost la fel fără ea… Oricum, noi suntem ca două pietre tari (doar avem cu cine semăna 😀 ), e normal să mai avem și divergențe – tu vezi viața cumva, iar eu total diferit! Lumea ta-i concertă, a mea-i de visător. Tu ți-ai clădit un viitor pe cifre, iar eu am fugit de ele și m-am refugiat în litere…

Mai știi când eram mici și pierdeam nopți în șir pe-afară? Sau când ne jucam în căruță, la țară? Leagănele pe care ni le făcuse tataie? Când te-am înfofolit doar pentru că mami mi-a spus să am grijă de tine și afară era vară? Prietenele noastre? Sailor Moon? Când plecam pe vale, la izvor? Visele de-adolescente? Când plecam împreună la liceu? Și-atâtea lucruri care sunt ale noastre și numai ale noastre!

Oricât de diferite-am fi, suntem inseparabile… Am fost mereu noi două și așa vom fi – până la urmă ceea ce avem noi e unic! Câți n-ar vrea să aibă asta? Mai știi prietenele noastre din copilărie – toate singure la părinți – toate voiau ce aveam noi…

Și… închei aici! Din duo-ul nostru, eu sunt aia smiorcăită!

Cu drag,

D.

23 de gânduri despre „Ca-ntre surori

      1. E greu, cu adevarat, chiar daca legatura intre noi nu a fost dintre cele mai puternice, si chiar daca epuizam subiectele la 1 ora de la intalnire. Suntem diferite, complet diferite, totusi e inexplicabil ca tot ea e cea care ma intelege cel mai bine.

          1. Sa o pastrati la fel de speciala, orice ar fi! Fratii tot frati raman. La ei ne este gandul, in caz de tristete sau bucurie. Avem acelasi sange, chiar daca nu si aceleasi apucaturi 🙂

  1. Sublim. Cat de bine te înțeleg… Eu sunt mijlocia si tare imi lipsește apropierea fizica a surorilor mele. Nu suntem doar sânge, suntem prietene de suflet…

      1. Daaa, e frumos. Multa vreme am fost doar 2 asa ca stiu cum este…
        Ah, si de la mijloc ai posibilitatea sa fii si cea mica si cea mare :). Cu cea mare ma simt mai apropiata ca asteptari de la viata, ca suflet pereche etc.. Cu cea mica, e mica rau, de varsta ta… Asa ca ma simt de multe ori ca o mama cand o privesc. Cu dragoste si cu mustrare.

        1. 🙂 Eh, cred că e tare frumos! Eu sunt sora cea mare, nu e vreo diferență imensă de vârstă între noi doar 2 ani, 2 luni și 2 săptămâni :))

Lasă un răspuns

