Inspirație la feminin (serial) · La feminin · La plimbare pe străduţă

Miss Independent

Miss IndependentÎn limba engleză e o expresie care mie îmi place la nebunie: to pour your heart out. Traducerea corectă este a spune ce ai pe suflet, dar ador traducerea mot-à-mot: a-ți turna/revărsa inima ( doua variantă suna și mai poetic). Întotdeauna am recunoscut că sunt o femeie sensibilă! (Ați văzut doar cum îmi revărs eu inima!). Însă o femeie sensibilă nu e neapărat o femeie care să depindă de cineva. Dimpotrivă, uneori a-ți recunoaște sentimentele – chiar și cele mai penibile – e o dovadă de curaj, de asumare!

Sunt sensibilă, da! Dar asta nu înseamnă că trebuie să depind de cineva! Mă pot descurca și singură – mereu am făcut-o! M-am luptat singură cu probleme despre care nu am vorbit niciodată aici (nu ăsta e scopul blogului). Am zâmbit deși sufletul meu urla. Am iertat (oarecum) lucruri de neiertat doar pentru că nu vreau să-mi încarc sufletul cu lucruri ce nu merită luate în seamă! Încerc să mă adaptez tot timpul – uneori (de cele mai multe ori) îmi și iese!

Nici măcar nu visez prinți pe cai albi! Nu-l visez nici măcar pe José Armando (deși, dacă s-ar face o readaptare la Esmeralda și rolul i s-ar atribui lui Aaron Diaz… 😆 ).Vreau un BĂRBAT! Nu un cocalar, nu un macho man, nu unul care n-a muncit o zi în viața lui. Un BĂRBAT! Unul care să mă completeze: eu să fiu femininul Yin și el să fie virilul Yang! Atenție însă: a completa ≠ a căra sacoșele, a cumpăra haine… Pot să-mi achit și consumația când ieșim în oraș, bine… la început e cavaleresc, dar după un timp ce mai contează ai cui sunt banii? Dacă vreau pot schimba și-un bec (și asta în timp ce port și tocuri, sigur ar fi amuzant – dar pot!).

Vreau un BĂRBAT care să facă alte lucruri pentru o femeie, nu astea! Pentru că, până la urmă, o femeie independentă nu e una care nu are nevoie de un bărbat! Dar, în același timp, o femeie cu adevărat sigură pe ea știe că nu un bărbat o definește! Te ocrotește, te face să te simți iubită și specială, te ascultă, te ajută… Însă dacă ești o femeie independentă nu-ți vei clădi existența în jurul lui, nici nu-l vei ține forțat lângă tine, nu vei căuta un bărbat cu disperare doar pentru că ai rămas singura nemăritată din grup! Asta e o practică a femeilor slabe! Până la urmă, nici Cenușăreasa nu a vrut un prinț – ea a vrut o rochie și o seară liberă (după cum spune Kiera Cass).

O femeie independentă știe să-și folosească atuurile, știe să se descurce și singură, nu e disperată după vreun bărbat care n-o merită / n-o vrea (ce-i al tău e pus de-o parte!!!). Și, mai ales, o femeie independentă în adevăratul sens al cuvântului nu e o femeie frivolă (mi se pare o prostie să pui în relație de egalitate lipsa sentimentelor cu independența!).

12 gânduri despre „Miss Independent

  1. „Lumea ta-i concertă, a mea-i de visător. Tu ți-ai clădit un viitor pe cifre, iar eu am fugit de ele și m-am refugiat în litere…” Insist…lasa becurile in pace! Visatorii se ocupa cu luminile stelelor! Pentru becuri, cheam-o pe sora ta!!!

  2. Papusa asta e teorie…de fapt realitatea e alta. Din pacate sa il gasesti pe acel barbat care sa te vrea linga el cind la orice pas sint femei usoare mereu disponibile si cu un plus de ceva…asta devine cu timpul o mare dezamagire ca realitatea e asa cum e. Depinde de tine daca te complaci intr-o relatie cu el si cu ADN-ul lui mereu in cautare de experiente.Poti sa iubesti un barbat cu ADN-ul la plimbare?

Lasă un răspuns

