Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · Inspirație la feminin (serial) · La feminin · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Push up

push up 1

Că tot vorbeam de dimineață despre frumusețe, ce ziceți de femeile bolnave după operații estetice? Nicoleta Luciu, de pildă, a depășit de mult stadiul de boală… nici nu știu cum să numesc acest lucru – să spunem doar că e MEGA-OBSEDATĂ (deși mi se pare puțin). Și NU – NU SUNT FRUSTRATĂ CĂ NU ARĂT CA EA, NU VREAU SĂ ARĂT CA EA!

Sunt revoltată că se promovează o imagine a femeii ideale foarte diferită de adevăr, aproape caricaturală! Are Pink un cântec mai vechi, Don’t Let Me Get Me, în care spune așa: LA told me, „You’ll be a pop star, All you have to change is everything you are.” Tired of being compared to damn Britney Spears. Mass-media e pur și simplu infestată cu un virus numit pițiponcism extrem!

Îți scoți de-acolo și-ți umfli acolo. Îți micșorezi dincolo. Mai bagă acolo, da, are loc – cu cât e mai mare cu atât e mai bine (și nu, nu e vorba de creier, e altă parte a corpului – tot cu „c”). Ai gură? O, Doamne! Încă mai ai gură în loc de bot? Trebuie să modificăm și asta!

Nu ai bani de operații? Nu-i problemă! Există măști care cică se pun pe nas și-l micșorează. Chiloți cu perne pentru fund (pe bune 😆 ). Sutien cu push-up, știi tu, după ce te dezbracă Romeo să vadă că ai două prune nu doi pepeni!

Da, mai sunt și cazuri în care intervențiile sunt necesare! Dar acelea nu fac obiectul discuției noastre! Eu mă refer aici strict la inutilități, la fiță,… Unele ar trebui să-și opereze mai întâi mintea (să bage niște cărți… pot începe cu Maticiuc sau Andrei Ciobanu, că-s mai pentru ele). Și, mai nou, moda prinde și la bărbați, deci recomandarea e și pentru ei!

Un prieten m-a întrebat odată ce operație estetică mi-aș face. Sincer, nici una! Am sânii cam mici. Am vreo 70 în talie. Un pic de celulită. Dar sunt perfectă așa! Ask my boyfriend 😉

A fi frumoasă nu înseamnă a fi o sculptură în carne vie (apropo, vă recomand Pe când eram o operă de artă a lui Schmitt)!

push up

Și că tot veni vorba de Pink… Outcast and girls with ambition – that’s what I wanna see!

18 gânduri despre „Push up

  1. Ca o rectificare, pentru că m-am aprins puțin când ai zis că mass-media e infectată de pițipoance, e vorba doar de televiziunile și revistele care se vând datorită senzaționalului sau a penibilului. În fine, orice e ”Șoc! Șoc! Șoc!”. Totuși, există în continuare și media de calitate dacă știi să te uiți unde trebuie.

  2. Cred ca te-am suparat rau astazi!? Eu nu am stiut ca Lucica este facuta cu bisturiul! Scuze Miss! Am remarcat doar, ca seamana cu una din actritele mele preferate (ca prezenta fizica).

  3. Unele exagerează muuuult. Ce mă enervează este faptul că mass media promovează tocmai așa ceva! De când a devenit botul de rață mai bun decât naturalețea? Atunci hai să jucăm „rațele și vânătorii”! Le-aș arăta eu lor! (muahahaha)

Lasă un răspuns

