poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Selva

selvaNumele meu e Selva și m-am născut dintr-un verde ce-a biruit un pustiu scăldat de Amazon. Și-am fost blestemată să port pârleala aceea ce a fost învinsă în suflet…

Îmi caut în zadar perechea. Cutreier zi și noapte, dar parcă-s pe-ntuneric… Poate-un EL ar stinge asta, focul ce mă arde… Dar cine să mă vrea? Sunt sălbăticită și străină de lumea oricui altcuiva…

Mă hrănesc din foșnete și beau ciripituri… Asta când îmi amintesc. La-nceput, nu prea-mi simțeam singurătatea, dar a devenit atât de apăsătoare. Nu mai ai nevoie de nimic, nici de mâncare, nici de altceva… doar de companie. Singurătatea te cuprinde și te biciuiește cu-o plăcere de neînchipuit.

Dar nu, nu vreau să dau altcuiva să bea din acest pocal! Mai bine mă rog ca divinitatea să-și dea seama că nașterea mea a fost o greșeală și să mă șteargă de pe fața pământului!

14 gânduri despre „Selva

  1. Ce avem noi aici!? Iata dovada clara a intruziunii deghizate pe taramul interzis al poeziei. Iti fac denunt! Euterpe, Erato, Calliope vor veni in calea ta, asternand blestemul rimei cautate in sunetul rupt din cantecul Selvei primordiale. Acum te iert, dar daca mai treci granita, vei fi crancen pedepsita cu o provocare rimata. Alegem o tema, un timp si va trebui sa lupti pentru onoarea literelor tale! 😀

      1. Cele trei muze au spus ca vei fi pedepsita, nu premiata. Calea cea usoara nici nu intra in discutie. Stii cum numesc eu versul alb: zgomot de suflet! Acum insa va trebui sa canti cu toate elemente de prozodie: măsură, ritm, rimă, structură strofică.

Lasă un răspuns

