Biblioteca de pe Străduţă · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Când cade cortina

cand cade cortina

Cât timp am fost spectator? Luni sau ani? Mai contează? Timpul e irelevant. De fapt, timpul e o noțiune imaginară… Noi trecem prin el, el e doar o închipuire statică. Cineva a spus ceva de genul, eu doar am redat ideea în felul meu. Ideea e că e total neimportant perioada în care eu am stat și am privit de pe margine. Totul era prea intens, copleșitor…

Am fost un spectator mut. Nici aplauzele nu-și aveau rostul. Ce mai poți spune sau face când sentimentele te năpădesc?

De multe ori am vrut să trec dincolo de cortină, să aflu mai mult. Dar m-am temut că nu eram pregătită pentru asta. Însă ea a căzut singură, în cele din urmă… și-am aflat…

Luni de zile m-am apropiat timidă de ea. Dar… am abandonat-o din slăbiciune. Știam că mă va despica sufletește. Vorbesc de cartea Dariei.  Sau mai bine spus de jurnalul ei care aș fi vrut să nu rămână neterminat.

daria.3d

Dar visele oricum nu mor. Ele rămân atârnate undeva, la fel și zâmbetele. Eu asta am înțeles. Dincolo de durere, de suferințe, de suspine și bocete – un astfel de suflet nu are cum să piară: el rămâne undeva agățat într-un colț de stea și-ntr-o pagină de carte.

Am trecut dincolo de cortină… Ce era acolo? Simplu, Daria.

P.S.

Nu vreau să întristez pe nimeni, da?

P.P.S.

Recenzia vine în curând pe GoodRead.ro (deși nu o să fie recenzie că nu ai cum să faci asta unei cărți ce are o viață în ea!).

11 gânduri despre „Când cade cortina

Lasă un răspuns

