Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Ce mai face Cati?

cati

De mult așteptam cu sufletul la gură să aflu ce a mai făcut Cati. Care Cati? Cum care… roșcata aia sexy din Zilele Amanților – romanul Corinei Ozon. Muream de nerăbdare, tot citisem chestii pe la cei care au pus mâna mai repede decât mine pe volumul 2… chestii care mă intrigau (evident). După o serie de peripeții (am dat de două ori comandă din greșeală), coletul a întârziat pe motiv de … prea multe comenzi la Libris. Când am ajuns luni acasă și mama mi-a spus că a ajuns în sfârșit mai că-mi venea să țopăi de bucurie!

Revenind la subiect, Cati face bine. Parcă a mai crescut. Parcă mi-e mai dragă. Încă din primul volum m-am prins că are o inimă mare și grasă, chiar dacă e o piți… și la fel și prietenele ei (împreună parcă formează o gașcă gen Sex and the City mioritic). De fapt, Cati nu e piți. E o FEMEIE ÎNDRĂGOSTITĂ și atât. Ador felul în care a evoluat. Îmi place și felul în care își expune sentimentele. Corina a reușit să creeze un personaj feminin memorabil, demn să pătrundă în istoria literaturii – asta dacă criticii (cacofonie intenționată) s-ar apleca și asupra cărților semnate de scriitori din noul val.

Îmi place și de Mircea. O iubește pe Cati, chiar dacă dă cu mucii-n fasole mai mereu (îîîîîh, știu eu de ce sunt alergică la păstăioase). Până și Nelu mi-a devenit simpatic, e dovada că orice curvar are suflet (bine, pot da exemple și din viața reală, dar acum e vorba de personajele Corinei). Teo… m-a enervat la culme… Față de Epaminonda am sentimente contraridictorii.

Dacă vreți să aflați cu exactitate ce mai face Cati, citiți Nopțile Amanților! O să fiți surprinși. Lucrurile iau o întorsătură total neașteptată și când crezi că se întâmplă ceea ce trebuie să se întâmple – atunci o iau razna de-a dreptul.

Eu una nu știu dacă să îmi doresc o continuare sau să rămână totul cum a rămas… Grea decizie!

Coperta-Noptile-amantilor

20 de gânduri despre „Ce mai face Cati?

  1. Ssssst! Să nu spui mai multe că eu aştept lansarea de la SB să o citesc, să nu-mi strici surpriza 😀 De nopţi vorbesc că zilele o ştiu, am citit-o, e alles gute 😀

Lasă un răspuns

