Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Câtă libertate acorzi într-o relație

câtă libertate acorzi într-o relație

 

Am defectele mele, recunosc. Sunt geloasă. Dependentă de afecțiunea și atenția persoanei iubite. Sunt… oricum, dar nu sunt inconștientă. Nu trebuie să petrec o zi întreagă în compania persoanei iubite (să o car după mine peste tot, chiar și la baie). Nu trebuie să-l stresez tot timpul cu telefoane sau pe facebook / whatsapp / etc.

O relație nu înseamnă să sufoci o persoană. Dimpotrivă, e mai bine să avem și puțin spațiu personal, să ieșim cu prietenii / prietenele, să ne putem concentra când suntem la muncă nu să verificăm telefonul de n-șpe mii de ori. Când sufoci persoana iubită cu prezența… de fapt cuvântul sufoci spune tot!

Prefer să mi se facă dor și să-l văd la finalul zilei, decât să-l persecut / să mă persecute toată ziua cu SMS-uri, de pildă. Nu e mai frumos când ți se face dor? Până la urmă o relație se bazează pe încredere. Are prietene de sex feminin? Și? Tu nu ai prieteni bărbați?

Întrebarea mea de vinerea asta e: tu câtă libertate acorzi într-o relație?

22 de gânduri despre „Câtă libertate acorzi într-o relație

  1. are libertate deplina. pentru ca ne vedem doar seara, ne mai trimitem cateva sms-uri in timpul zilei. cand de intampla sa ne gandim unul la celalalt. uneori trimitem in acelasi timp, si atunci ma amuz maxim. in rest….are toata libertatea din lume. eu cu laptopul meu, el cu al lui, eu cu blogurile mele el cu bicicletele lui…

  2. liber la distractie I 😀 ca oricat ai incerca tu sau oricat ai crede ca-l „tii” in vreun fel langa tine, daca e acolo e pt ca vrea nu pt ca-ti iese tie „miscarea” 🙂 asa ca, liber 100% sa fie cum vrea. Desigur ca daca alege sa stea intervin „conditiile” pe care le stabiliti de comun acord. Dar decizia de a fi langa tine o ia singur – altfel nu valoreaza nimic 🙂

  3. Mai multa decat trebuie si tocmai de aceea a fost interpretata ca indiferenta….unii chiar nu stiu ce vor , de fapt…ba ca femeia este posesiva , ba ca este indiferenta…Ce-am ales? Sa mi se rupa…pur si simplu! 😉

  4. Depinde de relatie, de cata libertate imi ofera el(ii ofer cat imi ofera), de increderea pe care o am in mine la momentul respectiv(aici e cheia).

Lasă un răspuns

