Jurnal

Zile de vară

Zile de vara

Săptămânile astea am alegat după acte, aprobări… Am fost și la țară (dar despre asta v-am povestit deja). De luni am început să lucrez la… Amazon.es! Da, ați citit bine. Ce caut acolo? Nici eu nu prea știu. Dar când o oportunitate îți bate la ușă trebuie să o îmbrățișezi, nu?

Astăzi e sâmbătă. Ar trebui să mă relaxez și să recapitulez – multă informație de asimilat. Dar mâinile și mintea nu mă lasă – trebuie să scriu, am nevoie de asta!

Afară  e frumos. Păsărele cântă. Soarele e pe cer. Vântul foșnește ușor. Am poftă de o înghețată. Voi nu? Aș merge la plajă. Dar nu se poate momentan. O să ies în oraș, măcar să mă bucur puțin de soare și de vară.

În casă – nimic deosebit. Nu suntem ca Tamara de vizavi care face mereu scandal din orice, bine nu o cheamă așa – asta îi e porecla. Dar ce mai contează, e faimoasă pentru concertele ei. Sau ca nebunul de Petre care crede că mafia e pe urmele lui. Așa vecini am! Niciodată nu te plictisești 😆

Meșteresc articole pentru GoodRead, că sunt în urmă!

Ascult momentan doar ciripitul păsărelelor.

Citesc  69 de motive stupide ca să te apuci de citit – epic or what?

Mă gândesc la o personuță specială, la noul job, la Astrid, la idei de dezvoltare pentru blog & GoodRead.ro… la multe.

Am învățat că lucrurile se întâmplă exact atunci când trebuie să se întâmple.

Sunt recunoscătoare vouă – că mă citiți și îmi sunteți alături.

Aștept salariul, pe bune, voi nu? Ah, și-un zâmbet de la cineva!

Îmi doresc – știți deja placa: pace, liniște și iubire.

Voi ce mai faceți ♥

39 de gânduri despre „Zile de vară

  1. Zile de vara…si eu as merge la plaja,as lenevi la soare,as manca si inghetata…abia am putut sa ma trezesc azi,sunt franta de oboseala…curatenie,spalat,apoi mergem la fotografiat la un pusti superb de 1 an

  2. Felicitări pentru Amazon! Tot între cărţi. Vreau să citesc şi eu cartea 69 de motive… am văzut recomandarea ta pe Goodread.ro. În rest azi este o zi de muncă pentru mine, cu treabă prin casă. Mi-ar place să stau 🙂

    1. Mulțumesc 🙂 nu voi fi doar între cărți, ci între toate produsele… E tare interesantă – multe articole le citisem și pe site, dar au alt farmec atunci când le citești în carte. Mult mult spor să ai :*

  3. Bravo! Good job! Eu ma lupt cu „Caderea uriasilor” de Ken Follett, o carte uriasa la propriu. Foarte greu de manevrat. Niciodata n-am inteles de ce editurile aleg formate enorme pentru carti. As prefera mai multe volume, sa le deplasezi mai usor.
    In rest, astept salariul si eu :).

  4. Felicitari pt amazon! Eu fortata de imprejurari las vara de aici si chiar merg la mare. Dar stati, nu ma invidiati, marea Nordului, la francezi, unde sunt doar 15 grade. Macar e soare sticlos.

  5. Frumos! 😊
    Si eu abia astept salariul….
    Unde si cand ai invatat ca lucrurile se intampla atunci cand trebuie? Cred ca am nevoie sa merg la niste cursuri… :-/

Lasă un răspuns

