Jurnal · Vise Şi Oglinzi

Comunitari misogini!

Da, am un câine de talie mare. Nu e rasă agresivă. Îl țin mereu în lesă. Nu îl plimb prin centru. Nevoile și le face prin zone unde nici măcar nu sunt case!!! (aka pe câmp). Să îmi explice și mie atunci de ce un comunitar din oraș îmi spune să nu mai ies cu cățelul?

Pe jmecherii ce au pitbull sau eu mai știu ce alți câini agresivi îi lasă să meargă liniștiți prin centrul orașului fără ca măcar să îi țină în lesă!!!! Mi s-a întâmplat să fiu încăierată de un astfel de câine și nu s-a întâmplat nimic cu toate că avem camere de supraveghere! Și am mai văzut și alte persoane pățind la fel! Sau astfel de câini încăierându-se între ei la nici 100 de metri de sediul poliției comunitare! E normal așa? EU ZIC CĂ NU!

Sper ca acest articol să ajungă și în atenția celor de la Primărie sau chiar în atenția domnului Primar Ion Georgescu!!! Acești comunitari care ar trebui să facă cu totul altceva se iau doar de fetele care au câini (nu sunt singura care a pățit asta) iar pe jmecheri îi lasă în pace!

P.S.

Am folosit „cuvântul” jmecheri pentru că forma corectă e prea mult spus pentru unii dintre aceștia!

P.P.S

Îmi cer scuze pentru acest articol tuturor cititorilor mei, știu că nu asta vreți să citiți! Dar m-am săturat!!!

26 de gânduri despre „Comunitari misogini!

  1. Ce tampenie!!! Cum adica sa nu mai iesi cu cainele pe strada? Ce motiv ti-a dat?
    Ar trebui sa ii spui la nenea comunitaru sa isi vada de treaba lui si sa mai citesca legea. Nu poti interzice unui om sa nu imi scoata cainele pe strada atata timp cand il tine in lesa si are botnita (in cazul in care este pe lista cainilor agresivi)

    1. Treaba lui era să supravegheze trecerea de pietoni că intrau elevii la școală! Nu pe unde îmi plimb eu câinele (pe care îl știe aproape tot cartierul și e un câine prietenos și neagresiv). Sunt persoane în oraș cu câini din rase agresive care îi lasă să umble liberi prin centru, eu am pățit odată … și nu sunt singura!

        1. După ce termin munca, i-am luat și numele respectivului. Deși ar trebui reclamată toată Poliția Comunitară Mioveni pentru că toți fac asta! Am scris și pe Facebook, am dat un tag facebook-ului oficial al primăriei (sau ceva de genul) dar văd că l-au șters…

          1. Nu da bine la imagine…nesimtire la drumul mare
            Este trist ca cei care ar trebui sa ne apere numa asta nu fac…Sper sa ai noroc cu reclamatia si sa se ia masuri

            1. Daaaa! Eu îi înțeleg că au scos tag-ul! Dacă nu îl scoteau, nu scriam pe blog… ceea ce e mai rău :)) așa acel Facebook era urmărit doar de persoane din oraș… acum…

                  1. Am impresia ca atunci cand primesc uniforma de politist, nu conteaza de care, le creste o noua gena care le da incredere in ei mai mult decat ar trebui

              1. catelusa unui prieten a fost atacata de un pitbull. Si ghici ce?! stapanul nu a patit nimic pentru ca Politia din oras il cunostea si stia de caine ca este agresiv si ca ii da drumul pe strada fara lesa sau botnita

                1. Daaaa… exact ca aici! Și eu am un câine mare, recunosc, dar nu e rasă agresivă și e cât de cât dresat! E prietenos cu oamenii, prin centru îl plimb rar, când e să își facă nevoile îl plimb pe undeva pe la periferie unde sunt mai multe zone virane…

  2. Draga mea , este dreptul tau sa faci reclamatie sau petitie la primarie.Daca faci reclamatie , nu uita sa iti ceri numarul de inregistrare…in 30 de zile lucratoare trebuie sa primesti raspuns. Poate e lupta cu morile de vant , insa chiar daca comunitarul nu va fi sanctionat , vei lua atitudine si le vei baga un cui in fund…Crede-ma ca stiu.Lucrez pentru cacatul de guvern si iti zic ca , desi nu se prea finalizeaza cu masuri constructive , apele tot se involbureaza….asa ca de ce nu?
    Si da , nu are voie sa se ia de tine , atata vreme cat respecti regula de plimbare a cainelui , cu lesa si botnita…

    1. Mulțumesc pentru sfat, Ana! O să țin cont de el! Nu sunt singura fată care a pățit așa ceva și nu mi se pare normal că unii care au niște câini cu adevărat agresivi îi pot lăsa dezlegați să încaiere lumea (și cică „dacă îi pot stăpâni” d-aia umblă cu ei dezlegați… când eu am fost încăierată și nu doar eu!)

Lasă un răspuns

