poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Simplu / Complicat

5527913458bc3bc26b87dd745a977d61

 

E simplu și complicat… felul în care-mi cunoști fiecare părticică interioară și exterioară. Cum le faci să vibreze de sus și până jos, de jos și până sus. Mă frămânți, mă răsucești, mă urci, mă cobori. Mă faci să-mi gem sufletul afară…

E simplu și complicat. Îți plimbi mâna de la vârful degetului mic de la piciorul stâng pe gambă, urci spre coapsă, ocolești intenționat zona periculoasă, faci un ocol în jurul buricului și-apoi continui spre sâni. Te odihnești, tot pe cel stâng. Mă săruți acum sau nu mă săruți? Ah, doar mă atâți? Tu și jocurile tale periculoase.

Oh, G. ador pantofii ăia! Oare cum mi-ar sta cu ei pe umăr? Tu și ideile tale… știi mereu cum să mă provoci. E simplu și complicat… e-o chimie.

10 gânduri despre „Simplu / Complicat

Lasă un răspuns

