La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (2)

cum scrii un articol de calitate

 

Săptămâna 2 de recomandări. În caz că nu plănuți să vă duceți la plajă, iată recomandările mele pentru o duminică interesantă.

Chestii interesante de pe alte bloguri

  • Ashu vine cu niște observații foarte serioase legate de un subiect la fel de „serios”: umorul.

  • Dagatha are un articol de suflet despre o carte de suflet: Pur. Și Simplu. Daria.

  • Pentru cei care vor să prepare ceva dulce, Alina vine cu rețeta ideală – Strawberry Moon.

Articole de pe site-uri / reviste-online numai bune de citit

Săptămâna asta vin cu două recomandări. Ambele sunt de pe Hyperliteratura. Mie mi-au plăcut … și o să vă placă și vouă!

  • Andrei Ruse a încercat deja celebra metodă a lui Allen Carr pentru a renunța la țigări. Oare chiar a funcționat?

  • Cristina Frîncu ne-a împărtășit experiența scrierii primului roman care e cam ca prima iubire – nu se uită niciodată. M-a făcut să mă gândesc la Astrid.

 

 Ce-am mai scris pe alte site-uri?

I-am luat un interviu Dianei Farca. Îmi place tare mult cum a ieșit! Urmează și partea a 2-a – aici :).

De citit azi

Am o stare de… poezie. Niște Nichita poate! Da… îmi tratez ziua de vară cu niște Nichita.

De văzut azi

Un film vechi, aș putea spune. Demi Moore. Robert Redford. Woody Harrelson. Propunere indecentă. Un fim clasic ce merită văzut și care te pune pe gânduri.

De ascultat azi

Propriile gânduri. Mai trebuie uneori să te asculți și pe tine, nu crezi? Dar dacă vreți niște muzică… ce ziceți de:

27 de gânduri despre „Recomandări (2)

  1. Cand am vazut linkul cu Luna , zic in gand ” hohoooo , acolo-i de mine , la prajiturit cu noi” . Da’ m-am desumflat rapid , nu suntem fani tarte si cheese cakes 😦
    Asa ca am luat numai recomandarea de muzica…Filmul l-am vazut de prea multe ori ca sa il mai revad…desi ,pe Robert Redford ,vesnicul gentleman , l- as revedea fara sa ma plictisesc vreodata…in orice film in care a jucat

Lasă un răspuns

