interviuri cu mine · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Interviu cu… mine! (1)

Mă tot gândeam eu: nu toți aveți facebook și oricum nu aveți cum să urmăriți toate blogurile / site-urile. Prin urmare, am creat o nouă rubrică: Interviuri cu mine în care voi posta link-uri către interviurile pe care le-am acordat! În următoarele cinci zile veți fi bombardați cu interviuri, că deja s-au strâns câteva.

Primul este, evident, cel pe care mi l-a luat Raluca 🙂 Dacă doriți să-l citiți trebuie doar să dați click aici!

O chestie inteligentă pe care am spus-o acolo

Într-un cântec care-mi plăcea mult când eram adolescenta (și încă îmi mai place) e următorul vers: Dragostea nu se explică, ea se simte. E greu să definești iubirea, fiecare are felul său de a iubi… Pentru mine, dragostea e… elixirul vieții. Unde am fi fără ea? Ne-am născut din iubire (majoritatea, mai sunt și excepții); am fost crescuți cu iubire; ne căutăm jumătatea, o găsim, ne întregim; dăm viață din iubire; ne creștem copii, nepoții,…

Restul, cum am zis: dați click pe cuvintele marcate cu roz mai sus!

P.S.

Pe seară revin cu un nou capitol din Maktub 🙂

Să aveți o zi frumoasă!

19 gânduri despre „Interviu cu… mine! (1)

                    1. si eu ziceam ca romane, ca rationamente, ca adevaruri, ca informații și opinii, că a opina este o calitate, acum sterg
                      articole cu și despre relații și voie bună și la gară

Lasă un răspuns

