interviuri cu mine · Jurnal

Interviu cu … mine (2)

Ce-l de-al doilea interviu i l-am acordat Natașei – o scriitoare ce s-a lipit de sufletul meu și mi-a devenit prietenă. Dacă sunteți curioși ce am vorbit cu ea, dați click aici!

Un lucru frumos pe care l-am spus…

Crezi ca există bărbatul ideal? L-ai întâlnit?

Cred că idealul ni-l construim fiecare. Eu văd bărbatul ideal într-un anumit mod, tu în altul, sora mea în altul și tot asa… Dar există cu siguranță! Cred că da. Ba nu, nu cred – sunt sigură!

8 gânduri despre „Interviu cu … mine (2)

  1. foarte adevarat…suntem diferiti, ceea ce este foarte bine…dar sufletul pereche exista pt fiecare…problema este daca ntr-o viata il aflam (cu cat mai repede cu atat mai bine)…zi frumoasa sa ai

Lasă un răspuns

