interviuri cu mine · Jurnal

Interviu cu… mine (4)

Cel de-al patrulea interviu. Diana Solomon, colega mea dragă de la GoodRead, colaborează și cu cei de la motivonti.ro. În clipa în care mi-a propus să răspund la câteva întrebări am fost super încântată.

Niște lucruri interesante pe care le-am spus…

Dacă nu ar exista cărțile… ?

Nu știu cum am trăi.

O carte bună trebuie să… ?

Atingă sufletele cititorilor. Simplu și complicat în același timp

Later edit: Cum interviul a fost şters de pe pagină, don’t know why, nu avea rost să mai țin un link care nu ducea nicăieri, nu? Nenea Goagăl cică ne penalizează și eu vreau să păstrez buna relație cu dumnealui.

2 gânduri despre „Interviu cu… mine (4)

Lasă un răspuns

