Jurnal

Sâmbătă dimineața

sambata dimineataSăptămânile astea am învățat cum să mă descurc în jungla amazoniană, am și navigat pe Amazon… i-am descoperit cât de cât tainele. Au fost și zile mai bune și zile mai rele, zile în care-am stat cu sufletul la gură și-mi venea să strig: Sunt celebră, scoate-mă de aici!!! Însă m-am liniștit. Oare de-acum mă pot numi o amazoană cu acte în regulă?

Astăzi e sâmbătă… știți deja asta. Sunt mai calmă. Se anunță a fi o zi frumoasă! Cel puțin dimineața asta a fost WOW… Stăteam eu în pat cu o carte și cana mea de cafea ( cana specială primită de la prietena mea dragă E.) – exact ca în poza de mai sus – când sună interfonul. Cine e? Curierul. Ciudat, nu așteptam nimic… asta era și ideea 😀 Ce-am primit? Un colet surpriză de la Editura ALL! Două cărți pe care mi le doream din tot sufletul și o gentuță din pânză cum văzusem prin pozele de la Bookfest!

Această prezentare necesită JavaScript.

Exact la fix! Tocmai terminam cartea! Singura mea dilemă acum este: ce carte să aleg? Amândouă erau pe lista mea de lecturi! O să dau cu banul … cred!

Afară e senin. Păsărelele ciripesc. Mai că-mi vine să dau o fugă până la râu să-mi bag picioarele în apă…

În casă liniște…

Meșteresc un proiect secret… șșșșșșh!

Ascult ciripitul păsărelelor, logic!

Tocmai am terminat de citit cărțile Mihaelei – foarte frumoase și pozitive! Și-acum mă pregătesc să iau o monedă, căci nu mă hotărăsc deloc!

Mă gândesc  la vacanță… dar abia am ajuns în jungla CSA-ilor Amazon, mai am de așteptat…

Am învățat că te poți face că plouă, dar nu poți ierta! Cel puțin eu nu!

Sunt recunoscătoare c-am ajuns până aici. Știți, uneori mi se părea că nu am realizat nimic în viață… cât m-am înșelat! 

Aștept salariul :)) v-am zis și data trecută – știu.

Îmi doresc pace, liniște și iubire – știți și asta.

Voi ce mai faceți? Cum a fost sâmbătă dimineața pentru voi?

40 de gânduri despre „Sâmbătă dimineața

  1. Și la mine cântă păsărelele și am promisiunea unei zile frumoase. Mi-a plăcut aia cu „Sunt celebră, scoate-mă de-aici!”. Nu prea e timp de citit, trebuie să fac curățenie. Fiica mea se căsătorește sâmbăta viitoare :).

  2. Sa ti se implineasca dorintele! 🙂
    La mine ,sambetele sunt cu mult hei-rup….se vede ca am fost pionier si utcist(a). 😉 Altfel nu prea am cand efectua munca. Abia acum , cand iti scriu , imi beau cafeaua , rece deja , preparata pe la ora 8.

  3. minunate vorbele tale si incitante la o zi minunata de care trebuie sa profitam….sa ne bucuram de lucrurile marunte care ne fac viata mai frumoasa …le avem in preajma…zi mirifica sa ai…

  4. La mine e ca la tine…stand in blocul de vizavi.Dar stiu de la tind pentru ca eu m-am pricopsit cu o gripa insotita de tot tacamul de dureri si o noapte de schimbul 3 care m-au tinut dormind pana la ora 16….acum cica sunt treaza dar mai mult amortita.Asteptam sa ne spui cum au fost cartile :*

        1. Eu nu știu de ce am primit cadou! A fost o surpriză fără motiv. Dacă sunt cuminteee 😀 Primești și tu bomboane… așteaptă! Apropo, te pricepi la făcut ilustrații? Vrei o temă?

  5. A fost extraordinar de scurtă, am plecat spre București să vedem spectacolul aviatic internațional de pe Băneasa. În schimb am băut o cafea sublimă în mașină, pe drum.

Lasă un răspuns

