Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Ce înseamnă GoodRead.ro?

Știți deja că-mi plac cărțile. Fiecare carte reprezintă o lume aparte care mă absoarbe în totalitate. Acum, de exemplu, sunt prinsă în romanul pentru doamne al lui Michal Viewegh (detalii în curând). Apoi, cine știe… niciodată nu sunt destule cărți… niciodată nu spun pas unui moment de abandon într-o lectură de calitate!

carti

Vă mai întrebați ce caut în GoodRead.ro? Cred că e logic – nu o să vă mai plictisesc cu asta… O să vă spun, în schimb, ce înseamnă mai exact GoodRead.ro. Cred că e momentul pentru asta: se apropie aniversarea noastră de un an!

Presupun că nu mai are rost să lungesc încheierea, așa că trec la subiect! GoodRead.ro înseamnă:

  • Oameni frumoși și pasionați de lectură. Suntem o comunitate de cititori dornici să își împărtășească impresiile de lectură. Mulți dintre redactori sunt tineri ce nu au experiență în redactarea recenziilor dar primesc constant feedback referitor la articolele publicate (o chestie pe care cârcotașii nu o înțeleg). La mulți dintre acești copii se observă deja o evoluție, apropo!
  • Respect pentru cărți și pentru opiniile cititorilor!
  • Un site ce pune accent pe promovarea scriitorilor români contemporani. Avem atâția scriitori excepționali, dar îi neglijăm.
  • Inovație continuă – mereu căutăm noi metode de a ne surprinde cititorii (și nu mă refer doar la concursuri).
  • Creativitate
  • Dar – poate cel mai important lucru – suntem o familie cu bune și cu rele, ca oricare alta!

Ar mai fi ceva de zis? Ah, da… sunt tare norocoasă că îi am pe colegii mei din echipă. Am învățat multe de la ei… și încă mai învăț!!! Și mai ales sunt norocoasă că mă suportă 😆

Altceva? Da, mai e încă ceva! V-am pregătit multe surprize pentru aniversarea noastră de un an ce va avea loc pe 9 iulie… Însă nu vă pot spune prea multe! Tot ce pot face este să vă invit la concursul nostru aniversar dotat cu muuuulte premii interesante constând în… cărți!

DACĂ SUNTEȚI CURIOȘI, DAȚI CLICK AICI!

logo-goodread.ro

19 gânduri despre „Ce înseamnă GoodRead.ro?

  1. De când tot zic că vă transmit mesajul aniversar.. Nici eu nu mai știu!!!
    Dar de când tot spun că scriu articolul ăla legat de cărți și propria persoană..
    Merit… și dacă merit..primesc :).

  2. Dom’le, eu vreau kindle-ul ăla! M-au de cineva? 😀
    Eu zic să fie într-un ceas bun! E mereu o plăcere să lucrezi cu oameni frumoși! Asta e undeva la limita dintre job și pasiune.
    Bravo!

Lasă un răspuns

