La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (4)

recomandari 4

Iată că s-a mai dus o săptămână… Lumea a luat-o razna cu niște curcubee. Îmi plac curcubeele, sunt o persoană destul de deschisă la minte, dar deja mă dor ochii! WordPress a împlinit 10 ani! Eu îl știu de 5… cum a trecut timpul! S-a mai dus încă un examen de Capacitate… Evaluare Națională (mă rog…).

Totuși… întrebarea voastră e alta: ce-am mai citit pe bloguri? Multe lucruri frumoase, chiar mi-a fost greu să aleg. Dacă ar fi după mine aș face o rubrică de recomandări în fiecare zi!!! Fiecare blogger are stilul său unic și fiecare reușește să-mi atingă o altă coardă a sufletului.

Și-acum, după ce am lămurit toate astea e timpul să vă spun ce mi-a atras atenția! Sper să vă placă 🙂

Recomandări de pe alte bloguri

Cam feminine alegerile de săptămâna asta? Scuze, domnilor! Totuși nu strică să aruncați o privire – credeți-mă!

Recomandări de pe publicații online

Ce-am mai scris eu prin alte părți?

Ieri am scris un articol despre librării interesante pe GoodRead.ro. Vă invit și pe voi să-l citiți și, de ce nu, să vă dați cu părerea!

O carte de citit

Hoții de frumusețe de Pascal Bruckner! Brusc mi s-a făcut dor de cartea asta și nu știu de ce. V-o recomand cu căldură!

Un film de văzut

Săptămâna asta o să vă recomand un film care mi-a fost recomandat de foarte multe persoane și despre care am citit numai lucruri bune ( de exemplu la creative99mind)

O piesă de ascultat

Pablo Alboran – Solamente tu! Ador piesa asta!

25 de gânduri despre „Recomandări (4)

  1. Foarte bune recomandările tale, melodia lui Alboran e atât de sensibilă. Doar cu Bruckner nu prea reușesc să mă împac…am rămas cu un gust amar după Luni de fiere… 🙂

  2. :)) Aunci o să o încerc și pe asta. Recunosc că am fost ignorantă, adică am început cu „Luni de fiere” și după ce am constatat că nu-mi place, nu am mai insistat cu Bruckner…ideal e să citești mai multe de la un autor înainte să decizi că nu e pe gustul tău :D…Știam asta, dar nu știu de ce, chiar nu am vrut să mai citesc ceva la fel :))) Ținând cont că nici ție nu ți-a prea plăcut, o să caut „Hoții de frumusețe” și o să te anunț 😀

Lasă un răspuns

