La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (5)

Nu știu ce are vara asta – ba vrea să își intre în drepturi, ba face pe fițoasa și ne trimite ploi en-gros. Eu deja mă imaginam lenevind cu o carte la soare, dar momentan visul ăsta e imposibil. Ieri am ieșit și eu ca tot omul la o plimbare, că era frumos, și m-a prins ploaia (găsiți chiar și poze la Loredana pe blog). Între timp, mass-media vuiește despre polițistul care a luat bătaie de la fiica unui baron local 😆 .

Dacă v-ați plictisit să auziți / citiți despre știrea menționată mai sus sau dacă pur și simplu vreți să citiți / priviți / ascultați ceva bun – iată recomandările mele.

Articole de pe bloguri

Articole interesante de pe site-uri / reviste online

… De fapt ar trebui să vă recomand tot site-ul ăsta (boredpanda.com). E unul din preferatele mele. Aici mereu găsesc articole interesante…  Săptămâna asta o să mă rezum la unul, nu vă spun despre ce e vorba – dați click și aflați singuri.

Cărți de citit

… V-am tot recomandat săptămâna asta cărți și o să vă mai recomand și săptămâna viitoare. Mi-am propus un fel de maraton de scris despre cărți ce merită citite, în special semnate de autori români contemporani. Nu uitați nici de concurs, o să ofer și un premiu surpriză (detaliile vor fi dezvăluite la momentul potrivit)!

Muzică de ascultat

Alt lucru despre care a vuit internetul și nu numai a fost piesa Deliei (cică instigatoare la băutură)… Dar stați liniștiți – eu vă recomand altceva!

Un film de văzut

… în caz că nu ați făcut-o până acum

Și cam atât momentan… ba nu, vă mai recomand o băutură rece (doar-doar nu o mai ploua și azi!)

418dd01e7b4b6c2ef5f059db94dc058d

12 gânduri despre „Recomandări (5)

  1. Un refreshment as servi si eu. GONE GIRL mi-a placut maxim , desi la final(culmea) eram plina de ura si fiere. Cunosc un exemplar asemanator cu tipa din poveste , careia i-as aplica un concasor pentru bituum pe spate, cu un ranjet satisfacut pe fata mea…

  2. Vreau sa iti multumesc foarte mult pentru ca m-ai recomandat si pentru recomandarile facute, chiar imi place munca pe care o faci si felul , sau cel putin asa imi face impresia , cum interactionezi cu cititorii si chiar si cu ceilalti blogari. Succes si cat mai multi cititori iti doresc sa ai !

Lasă un răspuns

