Concursuri · La plimbare pe străduţă

Update concurs Cititul e sexy!

Cititul... acest 69 mental

Dragilor,

La începutul acestei luni v-am provocat să scrieți un text pe tema Cititul e sexy. Marele premiu este cartea 69 de motive stupide ca să te apuci de citit a celor de la Hyperliteratura. Însă nu v-am dezvăluit și celelalte premii… deoarce am vrut să fie surpriză…. până acum! V-am făcut curioși? Ei bine, iată-le:

Premiul 2: O carte, la alegere, de pe Libris.ro în limita a 25 de lei.

Ocupanții locurilor 1, 2, 3 vor primi câte un interviu ce va apărea pe blog.

Ceilalți participanți vor putea scrie un guest post pentru Illusion’s Street  – dacă doresc!

Termenul limită rămâne tot 12 iulie – așa că grăbiți-vă. Pe 13 pun sondajul cu link-urile către toate articolele pe blog! Detalii despre (controversatul) concurs găsiți aici!

Spor și inspirație să aveți!

7 gânduri despre „Update concurs Cititul e sexy!

      1. Te cred, măi. Nu am niciun dubiu vis-a-vis de asta. Doar că eu cărți cu 69 nu citesc. Că teoria-i una și practica îi alta 🙂 Și nici interviuri nu dau, că nu-s vreo sculă. Așe că…

Lasă un răspuns

