Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

The Sick Book Tag

 

bffa8e997ba9f1873ec570000ae713c6Am văzut leapșa asta la Yuki și mi s-a părut mortală! Ea i-a pasat-o lui Jessie care mi-a pasat-o mie 😆 (Sper că ați înțeles!). Prin urmare, în cele ce urmează o să vă prezint bolile livrești de care am suferit de-a lungul timpului.

1. Diabet: O carte dulce, extrem de dulce

Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion – o carte frumoasă, dar exprimarea mi s-a părut atât de… similară cu o pungă de bomboane roz și dulci.

2. Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide

Ultima oprire, Rusia de Natalia Kliuceariova – am citit-o de curiozitate. Interesantă, oarecum… dar… neah, not my type!

3. Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus

Orice e scris de Irina Binder. Nu mai are rost să comentez. Din fericire m-am vaccinat la timp.

4. Ciclul: O carte care o citești în fiecare lună, an sau mai des

Hmmm, mai recitesc cărți… dar nu atât de des. Paaaas!

5.Insomnia: O carte care te-a ținut treaz toată noaptea

Hoții de frumusețe de Pascal Bruckner! Trebuia să-i aflu finalul… pur și simplu trebuia!

6.Amnezie: O carte pe care ai uitat-o și a eșuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta

Divergent, Jocurile foamei – și chiar am încercat… Divergent parcă, parcă e puțin mai OK din punctul meu de vedere.

7.Astm: o carte care ți-a luat respirația (care te-a impresionat)

Tot ce e scris de Eric Emmanuel Schmitt! Cine nu l-a citit nu are cum să știe! Are omul ăsta un stil de a scrie, fără împopoțonări și detalii inutile, clar și frumos…

8. Malnutriție: o carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci

Cum a spus și Jessie, asta poate fi interpretată în două feluri:

  • în sens bun (atât de bună că uitam să mănânc, să mă duc la baie, să dorm) – Me Before You de Jojo Moyes;
  • în sens nașpa (mi-ar provoca silă): aș menționa o serie de cărți de care nici nu m-am apropiat și nu o s-o citesc vreodată, dar… recitiți punctul 3 și vă dați voi seama.

9.Boală ,,călătoare”: o cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp și spațiu.

  • Un timp mai îndepărtat: Anna Karenina de Lev Tolstoi
  • Un timp nu așa de îndepărtat: Vocile Nopții de Augustin Buzura

Ambele trebuie citite!!!

Și cam astea au fost bolile mele livrești. La leapșa deschisă oricui dorește!

appendix

4 gânduri despre „The Sick Book Tag

  1. Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion îmi face și mie cu ochiu de ceva vreme, dar am tot cumpărat alte cărți și wishlist-ul meu e kilometric, deci nu știu când voi ajunge la ea. :))

Lasă un răspuns

