Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Încă o dorință și… atât

inca-o-dorinta

Așa cum v-am promis revin cu recomandarea de carte. V-am tot propus lecturi în ultimele două săptămâni însă pentru final am păstrat una specială.

Cartea se numește Încă o dorință și o are drept autoare pe Andreea Ban (Andres) de la SerialReaders. Am primit-o într-o noapte, nu mai știu cât era ceasul… dar era destul de târziu. Ce știu însă e că am citit-o pe nerăsuflate.

E o carte ca… viața. Plină de neprevăzut. Începe cam banal (pentru unii), dar apoi accelerează brusc și devii dependent(ă) de adrenalina degajată. Iubirea, neprevăzutul, situațiile dramatice, suferința, căutarea iubirii, dorințe, visuri – toate aceste lucruri își dau mâna aici, în cartea Andreei.

Încă o dorință este disponibilă doar în format electronic și poate fi cumpărată de pe site-ul dedicat. Ce mi se pare extraordinar e faptul că fiecare alege cât vrea să plătească pentru carte și modul în care va fi distribuită suma: ce parte îi revine autoarei și ce parte se îndreaptă către  organizația Salvați Copii.

Mai multe nu o să vă dezvălui. Am scris și o recenzie pe GoodRead.ro acum ceva timp.

Citiți cartea, merită!

.. Și puneți-vă o dorință înainte! Se va îndeplini!

2 gânduri despre „Încă o dorință și… atât

Lasă un răspuns

