Gânduri scrise

Recomandări (6)

3a6ac74d288c03171079b019cf99bedf

Iată că s-a mai dus o săptămână. Parcă s-a mai clamat lumea cu Grecia și cu BAC-ul… așteptăm următoarea știre.

E vremea pentru o ieșire la grătar sau o plimbare relaxantă sau… orice altceva. (Asta dacă vă place căldura, dacă nu – am exact ce vă trebuie!).

Ce-am mai citit pe bloguri?

Săptămâna asta am citit multe articole interesante și mi-a fost extrem de greu să mă opresc doar la câteva. Iată ce mi-a făcut cu ochiul în mod insistent:

De pe reviste online…

Vă prezint azi două articole de pe SerialReaders… că tot vorbim de ceva zile încoace despre cărți.

De văzut

Vremea de-afară mă face să mă gândesc la filmul ăsta:

Și, evident, după partea 1 trebuie văzută și a doua parte…

De ascultat…

Mi s-a făcut dor de piesa asta…

De citit…

O să revin mai târziu cu o recomandare de carte, rămâneți pe frecvență!

Până peste câteva ore… rămâneți cu bine, dragilor!

16 gânduri despre „Recomandări (6)

  1. Mulţumesc mult pentru susţinere! Lucrez la articole noi şi sper să îţi placă. Îţi iubesc articolele şi mă bucur de fiecare dată să te citesc!

Lasă un răspuns

