Concursuri

E vremea să votați câștigătorul campaniei „Cititul e sexy”!

Cititul... acest 69 mental

Iată că am ajuns la finalul încă unui concurs. Așa cum am anunțat voturile voastre vor conta în proporție de 50%, urmând să acord și eu o notă.

La concurs s-au înscris:

  1. Kentlove cu articolul E sexy și citită
  2. Diana Solomon cu articolul Dimineți altfel
  3. Isaterestra cu articolul M-apuc de citit?
  4. Laura Apetroaie cu articolul Cititul e sexy
  5. Victor Chircu cu articolul Litere
  6. Fata Veselă cu articolul Când cititul este sexy…
  7. Hai hui cu aparatul la gât cu articolul Cititul e sexy
  8. Lucian Cobleschi cu articolul Senzualitatea cititului
  9. Oana Păuna cu articolul Cititul e sexy

Și-acum că știți participanții, e timpul să votați!

Rezultatele finale se vor afișa pe data de 17 iulie, între orele 19-20. Baftă tuturor participanților.

22 de gânduri despre „E vremea să votați câștigătorul campaniei „Cititul e sexy”!

  1. Eu credeam că cei care votează citesc fiecare text în parte, le rumegă puțin și după aceea aleg pe cel care le-a plăcut.

    1. Depinde de cum consideră fiecare… eu am pus link-uri către toate articolele 🙂 Dacă vrei, îți poți invita și prietenii să voteze 😀 Oricum voi avea și eu un cuvânt de spus – de aceea voturile contează doar în proporție de 50%

      1. Mi-am rugat prietenii să facă abstracție de textul meu și să voteze unul din celelalte, tocmai pentru a fi sigur de imparțialitatea lor, asta în cazul în care vor să voteze. Nu vreau nici măcat un vot care să nu fie sincer și cinstit, așa că așa e cel mai bine. 😉

Lasă un răspuns

