Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Scrisori către un necunoscut · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Persidă (Din nou îi scriu unui necunoscut sau…?)

persida

Dragul meu cunoscut / necunoscut,

Îți scriu iar. N-am mai făcut-o de mult pentru că… știi și tu, n-am mai vrut. Am preferat să fugim în direcții opuse.

Copii proști, nu? De iubire nu se fuge… „Iubirea e din altă lume şi se iveşte din senin, fără ca să ştii de ce, se dă pe faţă, fără ca să ştii cum, şi te duce fără ca să ştii unde”. Slavici. Mereu mi-ai spus că-s un fel de Persidă. Nu mai vreau să fiu… și nu mai vreau nici să fug de tine, de mine, de noi…

Când am realizat ce-am făcut, am început să te caut printr-o ceață, amăgindu-mă cu iluzii. M-ai căutat în toate ce le întâlneai. Nu realizam că ne căutăm în direcții opuse. Nu voiam să vedem, mai bine zis!

Renunțăm la arme? Renunțăm la substituți și substitute? Revenim la formula inițială?

Da?

Illusion

3 gânduri despre „Persidă (Din nou îi scriu unui necunoscut sau…?)

  1. un text asa scurt si direct merita o corectura pt a nu impiedica cititorul pretentios la forma sa se bucure cu totul de el
    ex- am început să te căutat printr-o ceață
    🙂

Lasă un răspuns

