Gânduri scrise

Câștigătorii… :)

Cititul... acest 69 mental

Iată că a sosit și vremea să tragem linie și să vedem care sunt câștigătorii. Înainte de toate vă reamintesc premiile (să știți pentru ce au luptat):

Premiul 1: Cartea 69 de motive stupide ca să te apuci de citit (cu autografe) + un interviu ce va apărea pe blog

Premiul 2: o carte la alegere de pe libris.ro în limita a 25 de lei + un interviu ce va apărea pe blog

Premiul 3: un interviu ce va apărea pe blog

Ceilalți: dacă doresc pot scrie un guest post ce va apărea pe blog

Vă reamintesc, de asemenea, că se vor acorda două note: nota publicului și nota mea, iar apoi voi calcula o medie. Cum au fost înscrise 9 articole, nota maximă va fi 9 😀

Și acum, după introducerea asta scorțoasă, o să încep cu rezultatele voastre. (Menționez că nu s-a acordat nota 2, deoarece 2 articole au fost la egalitate de vot):

  1. Lucian Cobleschi – 9 puncte
  2. Laura Apetroaie – 8 puncte
  3. Hai hui cu aparatul la gât – 7 puncte
  4. Fata veselă – 6 puncte
  5. Kentlove – 5 puncte
  6. Oana Păuna – 4 puncte
  7. Diana Solomon & Isaterestra (la egalitate de voturi) – 3 puncte fiecare
  8. Victor Chircu – 1 punct

Și acum notele mele (care sunt puțin diferite de ale voastre – deci situația s-ar putea schimba sau nu… după caz):

  1. Lucian Cobleschi – 9 puncte (mi-a plăcut la nebunie textul tău, impecabil din toate punctele de vedere)
  2. Victor Chricu – 8 puncte (mi-a plăcut foarte mult articolul, dar mulți cred că au dat înapoi când au văzut ce dimensiuni are)
  3. Laura Apetroaie – 7 puncte (Laura, ești numai suflet și asta s-a văzut și de data asta)
  4. Diana Solomon – 6 puncte (Ai fost pe locul 1 mult timp în topul meu, anyway you rock!)
  5. Hai hui cu aparatul la gât – 5 puncte (Chiar te-ai întrecut pe tine însăți, tu ești un om al imaginilor, nu al cuvintelor și totuși ai reușit să scrii ceva drăguț)
  6. Isaterestra – 4 puncte (Mi-a plăcut textul tău, dar parcă i-a lipsit ceva)
  7. Fata Veselă – 3 puncte (Bun text 😀 )
  8. Oana Păuna – 2 puncte (Parcă i-a lipsit ceva, mi-au plăcut mai mult pozele dacă stau să mă gândesc – felicitări pentru idee)
  9. Kentlove – 1 punct (Text bun, dar e exact genul de text la care mă așteptam din partea ta – ieși din zona de confort).

Acestea fiind zise, clasamentul final arată cam așa:

  1. Lucian Cobleschi – 9 puncte
  2. Laura Apetroaie – 7,5 puncte
  3. Hai hui cu aparatul la gât – 6 puncte
  4. Fata veselă, Diana Solomon, Victor Chircu – 4,5 puncte fiecare
  5. Isaterestra – 3,5 puncte
  6. Oana, Kentlove – 3 puncte

Acestea fiind spuse, Lucian a câștigat deja celebra carte a celor de la Hyperliteratura, iar Laura a câștigat o carte la alegere. Îi rog să mă contacteze fie prin formularul de contact, fie printr-un mesaj pe pagina de facebook pentru a putea intra în posesia premiilor. De asemenea, îi rog să îmi spună și dacă doresc să le iau un interviu (în categoria asta intră și Hai hui cu aparatul la gât). Dacă vreunul dintre participanți dorește să scrie un guest post, mă poate contacta prin una din cele două metode deja menționate.

În cele din urmă, țin să le mulțumesc din suflet atât participanților cât și celor care au votat!

 

17 gânduri despre „Câștigătorii… :)

  1. Felicitări cîștigătorilor!
    Mulțumesc pentru votul de încredere pe care mi-l oferi tu, sunt bucuros că cineva a apreciat ceea ce am scris. Pentru mine este suficient. Probabil că nu aș fi scris textul pe care l-am înscris în concurs dacă nu ai fi dat startul competiției. Dar în felul ăsta am dat startul, cum s-ar spune, la ceva de dimensiuni mai mari decît ceea ce am scris acolo. Așa că indiferent de rezultat, ideea asta a însemnat un mare plus. În concluzie, eu îți mulțumesc că mi-ai dat voie să particip la concursul tău. Le mulțumesc și celor care m-au citit, fie în întregime fie pe sărite, chiar dacă nu m-au votat.
    Și îmi cer iertare dacă am scris prea mult, pot să fiu și scurt cînd vreau și situația o impune, dar cînd creierul comandă mîna și cuvintele curg… pot doar să le scriu, nu să le opresc sau să le șterg. Mai ales cînd este vorba de un concurs de creație. La următorul poate o să fac exerciții de abținere, cine știe?

  2. Vreau sa le multumesc celor care au votat la acest concurs, si sa ii multumesc celei care m-a primit in acest concurs sa ii felicit si pe ceilalti participanti deoarece i-am citit pe marea majoritate si au fost niste texte foarte bune, Va urez tuturor spor la scris si la cat mai multi cititori !

  3. Mulțumesc mult pentru voturi celor care mi-au acordat încrederea lor și îți mulțumesc ție, draga mea Diana! Textul este scris special pentru concursul asta și dacă voiam să-l scriu pentru mine.. simt că nu ieșea așa… 🙂 Oricum fiecare fărâmă de încredere contează enorm pentru mine!!!!

  4. Multumesc fain celor care m-au votat si tie pentru cuvintele frumoase despre mine.Cum prea bine stii eu unt cu fotografia dar vad ca uneori pot face si mai mult.Multumesc!O surpriza minunata!MI-ati inseninat ziua si multumesc pentru nota data! :*

Lasă un răspuns

