Jurnal

Aventuri din junglă

amazon

 

E luni. După un weekend plin de evenimente… neprevăzute (dar extrem de plăcute), mă pregătesc să încep o nouă săptămână plină de aventuri în „jungla amazoniană”.

E tare drăguț în junglă. Găsești tot felul de făpturi mai irascibile, mai drăguțe, mai temătoare… Nicio zi nu seamănă cu alta. Practic nu ai cum să te plictisești. Iată câteva exemple:

I.

– Bună seara, vreau să cumpăr produsul X. Însă nu știu de ce nu îmi acceptați cardul, menționez că am mai utilizat cardul pentru a cumpăra de pe site.

– Un moment, vă rog! … Problema este că nu mai aveți bani pe card, îmi pare rău.

– Cum, am mai folosit cardul pentru niște comenzi pe site în trecut și a mers?

– Da, dar acum nu mai sunt bani. Îmi pare rău.

II.

– Bună ziua, am observat că mi se face un ramburs de 9 euro. E vreo problemă.

– O clipă vă rog! Da, ați returnat produsul X și acum vi se rambursează banii.

– Ah, deci nu e nicio problemă!

III.

– Bună seara. Am aici o comandă, dar nu mai știu dacă este de la Amazon Spania sau SUA.

– Nicio problemă, caut eu… Îmi puteți da numărul comenzii?

– Nu îl știu, nu sunt acasă.

– Atunci adresa de mail.

– ….

– Un moment, caut… Hmmm, nu am găsit nimic. Probabil că este o comandă la Amazon SUA. Doriți să vă fac legătura?

Sun eu la colegii americani și nimic.

– Ah… stați cred că am comandat de pe ebay…

Și astea sunt doar câteva exemple. Zilnic dau de tot felul de specimene care mai de care și cred că la un moment dat o s-o iau și eu razna…

10 gânduri despre „Aventuri din junglă

Lasă un răspuns

