Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Gând de vineri

Vineri

E vineri. Ar fi trebuit să vin cu o dezbatere… știu. De ceva vreme privesc pagina asta virtuală ce așteaptă să fie umplută. Idei de subiecte am, dar cuvintele-mi fug și nu le pot stăpâni.

Ascult o piesă de câteva zile… Și mă tot întreb. Răspunsul îmi scapă printre degete. În mine nu e nimic altceva decât o revoltă și-o-ntrebare.

Aș vrea să-mi privesc Destinul în ochii lui negri și vizi. Aș vrea să-i dau câțiva pumni în piept, acolo lângă inimă. Și apoi să plâng de furie pe umărul lui în timp ce-l înjur printre lacrimi. El ar tăcea, că oricum nu știe să facă nimic altceva. M-ar mângâia pe păr și apoi mi l-ar împleti într-o coadă… „spic de grâu” evident. Eu n-aș înțelege… că niciodată nu mi-a spus tot adevărul… nici despre mine și cuvinte, nici despre mine și ei – bărbații pe care cică i-am iubit. În mod straniu m-aș calma, dar întrebările nu ar înceta. El ar tăcea în continuare…

Dar nu pot să fac asta. Închid ochii și nu-l găsesc. Îmi vin alte chipuri în minte…

Deschid ochii și-mi privesc mâinile – sunt tot ce mai am al meu… și nici ele nu mă mai ascultă.

Lasă un răspuns

