La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (7)

recomandari7

Ce-ți e și cu vara asta… ne-a izbit din plin cu valul ăsta de căldură. Tot ce vreau e să lenevesc undeva cu ochelarii de soare trași pe ochi, un suc receeeee și niște muzică bună în căști. E duminică doar! De mâine o iau iar de la capăt (fericiți cei ce au concediu!!!)…

Dacă nu aveți ceva în plan pentru ziua de azi, iată câteva recomandări! 🙂

De pe bloguri

Greu mi-a fost să mă limitez doar la câteva articole săptămâna asta! Iată ce mi-a atras atenția în mod deosebit:

De pe reviste / publicații online…

o să vă recomand două articole care mi-au atras atenția într-un mod plăcut.

De citit…

La limită de Diana Farca. O să vă surprindă într-un mod extrem de plăcut.

De ascultat

De văzut

… Și cam asta ar fi! Țin să vă avertizez că urmează o săptămână caniculară și pe străduță.

6 gânduri despre „Recomandări (7)

  1. Mi-a placut foarte mult „metamorfoza” femeii de-a lungul a 500 de ani….
    Cat despre Ted 2 , e dragut . In opinia mea, abundenta de limbaj vulgar din partea asta a doua , mi se pare putin cam exagerata. Nu sunt o mironisita figuranta , care roseste la cuvantul p**a si pe urma face perfersiuni….ba vorbesc ca un barbatoi , insa,sincer,chiar mi s-a parut exagerat. In plus ideea de a lasa orice sa fie uman si sa aibe drepturi , ca deh….de la extraterestru la ameoba , toti suntem fiinte…hm , ce sa zic? 😏
    Dar vazut o data , pentru cine rezista , e ok….

Lasă un răspuns

