Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Zale II

Zale II

Intrigi. Capcane. Momeli. Teritorii pierdute. Teritorii cucerite. Atacuri. Contra-atacuri. Strategii gândite. Strategii reușite. Soli de pace. Iscoade. Ai crezut că glumesc? Sunt o Diană, dragul meu, asta spune tot. N-o să scapi până nu mi te predai…

9 gânduri despre „Zale II

  1. Vezi batista aia albă fluturîndă? Ei bine, nu e a mea. A mea stă cuminte acolo de unde o voi scoate pentru a-ţi umezi buzele arse de atîta luptă. Cu mine vei avea de furcă, Diano! Ori tu, ori eu! Remiză e doar la şah.

Lasă un răspuns

