poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Unde

unde

Aseară te-am văzut. Stăteai în pat. Îți revărsai părul pe spatele gol. Cred că voiai să ți-l prinzi într-un coc așa cum o făceai mereu vara. Dar nu știu ce te reținea. Pentru o clipă m-am mințit că te gândești la mine. Însă o știam prea bine: rămăseseși suspendată în timp și spațiu gândindu-te la el.

Ai privit în jos, spre locul unde mai devreme probabil a fost el. Îl știu și eu… locul! E cald și umed și-are miros de geneză amestecată cu trandafiri. E locul unde-n unde mă reinventai după bunul plac. Unde am înțeles că am fost special creat să-ți explorez universul lăuntric. Unde am învățat că perfecțiunea e un corp de femeie. Unde am aflat de ce un bărbat e nimic fără o femeie.

Te-ai întors. Corpul meu a rezonat într-un mod straniu la vedere corpului tău. A rămas la fel… după-atâta timp. Sânii aia rotunzi și tari pe care-i frământam de zor, talia aia pe-ale cărei laturi organizam curse între palmele mele, picioarele alea tari între care mi-aș fi dat duhul… Te-ai apropiat, undă cu undă, de fereastră.

Ai privit lung – de parcă ai fi căutat ceva ce-l credeai departe, dar care era mai aproape decât credeai.

 Ai tras draperia.

10 gânduri despre „Unde

Lasă un răspuns

