Gânduri scrise

Când scriu… (700)

cand scriu... scriu

Când scriu… mă simt de parcă-aș desena. Culmea: n-am avut niciodată talent la desen.

Văd sentimentul acolo – în culcușul lui. M-apuc să-l imortalizez de parcă-aș fi Dali… bine, poate cu puțintică măsură. Îmi place să mă înțeleagă toți! Vreau măcar să-ncerc să-i fac pe toți să vibreze.

Mi s-a spus că scriu simplu… și? Aș putea folosi cuvinte bombastice, exprimări megalomanice, fraze atât de întortocheate încât nici eu să nu le înțeleg. Aș putea face oricând paradă de cunoștințe pe catwalk-ul ăsta blogosferic, dar cine a zis că vreau? Ăsta nu se numește scris, dragilor! Nu e scris… e decât o falsă prețiozitate, o fățărnicie.

Vrei să fii citit? Scrie-n așa fel încât să trezești omului sentimente. Fă-l să creadă că e acolo. Nu-l fă să apeleze la DEX din 3 în 3 cuvinte sau, mai rău, la algocalmin! Scrie cu sufletul și cu cuvintele tale.

Scrie cum gândești – fii sincer! Scrisul e ca un tablou pe care-l poți oricând rearanja pentru a forma autoportretul autorului.

Eu când scriu… scriu! Uite: am tot scris și-am ajuns la fix 700! Și-am scris pentru toți!

25 de gânduri despre „Când scriu… (700)

  1. Uite , trebuie sa recunosc , am incercat sa citesc si eu bloguri de oameni cu scaun la cap , cum spui tu , care rasucesc cuvantul si-l „twisteaza” 😀 mai ceva decat zaharul topit si facut candel….Mi-am impus sa ma concentrez si sa inteleg ce-a vrut sa spuna in propozitie si dupa ce mi s-au incalcit neuronii si mi s-au incretit mai tare circumvalatiunile , m-am declarat proasta si needucata…recunosc ca n-am priceput nimic din frazele pompoase de critic literar sau ce-a vrut sa fie expus acolo si am abandonat cu bucurie straduinta de a fi ‘ntelijenta…Zau ca ma simt bine proasta , fara sa il citesc pe Cohelo sau stiu eu ce alt scrritor d-asta celebru si cu aprofundari filozofale de viata….
    Imi plac lucrurile simple si directe…..complicatiile ma bulverseaza si ma infurie…ca pe tot omu’ fra scaun la cap! :)))))
    Asa ca e o placere sa te citesc , cand scrii simpu si direct! 🙂

      1. Esti indulgenta numindu-le „cazuri pierdute”….cand incep sa citesc /sau sa aud…comentarii ‘ntelijente de genul ” compararea intrinseca de personaje potrivite si venite in spatiul artistic si mental al lucrarii descrise cu diversitate nedisimulata si pendulare suf;eteasca intre lumile reale si inaltul artistic penetrant , lasa loc de imaginatie furibunda si apoteotica a gandului dus catre nemurire si trecerea in neffinta a caracterului permanent si infinit al personajului principal al povestirii”….care este! 😛

        1. sa continuu….mi se ridica parul pe ceafa si mi se incruciseaza ochii pe propozitie…..intreb si eu , ca proasta fara educatie : despre ce era vorba in propozitiune? :O

          1. Deci , ca sa mai zic ca mi s-au rasucit total neuronii compunand porcaria asta? 😀 😀 😀
            Nu stiu daca ai citit/auzit , astfel asijderea formulari , eu am citit/auzit….si mi s-a ridicat parul pe ceafa…ca lui samir cand e furios si scupa 😆

Lasă un răspuns

