Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

10 bloggeri pe care nu îi suport

blogger 1

De-a lungul anilor am cunoscut fel și fel de bloggeri. Sunt aceia care, la fel ca mine, au transformat blogging-ul într-un mod de viață. Pentru noi, blogul nu înseamnă doar statistici, iar un articol e mai mult decât o înșiruire de cuvinte. Noi punem egal între blog și viciu.

Bloggerii ar putea fi categorisiți în fel și chip, dar eu m-am gândit să vă prezint fix acele tipuri de bloggeri care nu îmi plac. Evident, aștept și completările voastre 😀

blogger 31. Bloggerul autosuficient

Nu-ți răspunde la comentarii. Poți să-l lauzi, să-l critici, să-i adresezi o întrebare. N-are nevoie. Ai intrat pe blogul lui/ei, ai fost numărat pentru statistici… restul nu mai contează!

1a. Bloggerul vedetă

Nici el / ea nu are nevoie de tine, dar îți mai aruncă un mulțumesc din când în când (dacă îi hrănești suficient vanitatea).

2. Bloggerul care te jignește dacă nu-i împarți opinia

Și am pățit asta acum vreo 2 ani cu un blogger ce are sau avea (că nu îl mai citesc) un blog pe wordpress… Bine, exclud cazul în care îți intră un hater pe blog și-ți face peri albi (o să scriu și despre asta curând). Vorbesc strict de cazul în care unul te jignește pentru că nu gândești ca el. Îmi place să dezbat subiecte, să vin cu argumente pro, altul să vină cu argumente contra – până la urmă nu toți trebuie să gândim de parcă am fi trași la indigo. Dar, frate, unii sunt de-a dreptul puerili!

3. Bloggerul hater

Nimic nu-i convine. Și eu am fixurile mele, dar ăsta s-a născut cu fundul în sus și nu îi e rușine să o arate.

blogger 24. Bloggerul cu false pretenții literare

Crede că scrie literatură, dar habar nu are să lege două cuvinte bine. Scrie niște povestioare ce nu transmit nimic și visează să publice romane. (Pot da câteva exemple și de pe Wattpad???)

5. Advertoriastul înrăit

Nu am nimic cu cei care scriu advertoriale de calitate. Am ceva, în schimb, cu ăia care scriu texte de nici 2 lei despre te miri ce porcărie (și culmea: sunt plătiți cu ceva mai mult decât prețul real al acelui articol jalnic)… Culmea culmilor – ăștia se cred cei mai bloggeri dintre bloggeri!

6. Adolescenta depresivă

Draga mea, sigur o să mai iubești. Nu e nevoie să-ți verși gândurile negre în public. Ține un jurnal!

7. Vânătorul de like-uri

Îți dă 15.000 de like-uri pe secundă… doar doar o să îi accesei blogul măcar o dată.

copycat8. Bloggerul copycat

Cum vede că un subiect prinde la public – hop și el! Nu contează că nu vine cu nimic nou și că, practic, schimbă 2-3 cuvinte și gata!

8a. Bloggerul Xerox (sau Plagiatorul)

Ăsta fură articolele în totalitate… că, deh, informația ar trebui să fie liberă și gratuită.

Cam asta ar fi lista mea. Ordinea este aleatorie. Voi ce tipuri de bloggeri nu suportați?

111 gânduri despre „10 bloggeri pe care nu îi suport

  1. Mi-ar fi plăcut și niște exemple :). Aș adăuga bloggerul care nu știe să scrie corect. Ăsta mi se pare super enervant. Apucă-te, frate, de pescuit, dacă nu știi să folosești cratima.

    1. Oh, poate o să vin și cu nume cândva :)) să vezi atunci! Good point! Toți avem mici scăpări din când în când, dar unii sunt de-a dreptul penibili prin greșelile pe care le fac (și culmea ăia se dau „grammar nazi” 😆 )

  2. Mă bucur că te ai gândit la această „statistică”. Sunt o sumedenie de bloggeri aparuți ca ciupercile după ploaie..insa cei de calitate sunt prea puțini. Trebuie să pui suflet în ceea ce scrii şi sa o faci cu pasiune, nu pentru vizualizări sau mai ştiu eu ce.
    Baftă pe mai departe!:*

  3. Eu zic să stăm chill că e loc sub soare şi pe servere pentru toţi. Oricum ce e super pentru tine e de neacceptat pentru alţii şi invers. Şi asta nu se va termina niciodată. Şi niciunul din cei categorisiţi mai sus nu se va recunoaşte inclus acolo. Pentru că sigur va avea un contraargument sau explicaţie.
    Nu cred să existe blogger care să placă la toată lumea 🙂

      1. Măi eu ştiu de unul dar nu ştiu dacă e blogger. Dar sigur ce spune-scrie el e nectarul zeilor pentru toţi cei care-l înţeleg. Îi zice lume Kim Jong. 🙂

  4. 🙂 as mai adauga o categorie – bloggerul toxic (varianta depresiva a bloggerului hater); cel vesnic napastuit si dezamagit de viata in general, caruia intotdeauna i se intampla nedreptati, lumea e rea cu el, nimeni nu-l intelege si are o nevoie permanenta de validare de la cei din jur.

  5. Da, am „păcătuit” şi eu cu cei din prima categorie şi după vreo 4 mesaje fără răspuns, n-am mai citit blogul. Posibil să fi fost pierderea mea. Nu era deloc din categoria blogurilor „vedetă”, adică era relativ nou blogul dar cu toate astea nu se deranja nimeni să bage în seamă oamenii care lăsau o vorbă, două.
    Pe mine unde mă încadrezi? Sau e o categorie specială pentru mine? 😀 😀

  6. Filozofii siropoşi – au nişte texte atât de obositooooare şi complicaaaaate. Articolele lor sunt mai degrabă „cuvinte încrucişate” decât articole în sine. 😀

    1. Asta da, in sfarsit, ma tot gandeam unde ma incadrez eu, din pacate. Dar eu nu caut sa fac publicitate. Mi-ar place sa scriu, sa am timp destul, poate dupa ce cresc copiii mai mari o sa ma redresez.

        1. Chiar sunt curioasa sa aud parerea unui blogger mai cu experienta ce are de zis despre mine, fara sa ma supar, imi cam stiu defectele, dar poate nu le vad pe toate, si accept cu placere propuneri, sfaturi sau pareri pro/contra.

  7. Măi, Iluzie. Multe dintre chestiile astea sunt la tot pasul.
    La ce zici tu copy cat eu zic relevanță. Hai să nu scriem despre ce se vorbește, hai să scriem despre cultivarea inului maro. E interesant? NU prea cred.
    Adolescentele pot fi depresive oriunde, în mod special pe blog. Doar pentru că nu-ți place ție, nu înseamnă că nu există un public. LAME
    Și nu pricep care e problema cu bloggerii care se vor scriitori. Ce naiba? Ce fac ei pe blog este să scrie, deci nu e așa de deplasat.

    Mie nu-mi plac deloc blogerii fără argumente. Și nici oamenii fără argumente.

    1. Bun, în caz că nu ai văzut acest articol este încadrat în rubrica „Dezbaterea de vineri”. La această rubrică nu vin niciodată cu argumente, tocmai pentru că vreau să dezbatem anumite subiecte! Nimeni nu e obligat să gândească la fel ca mine știi cum se spune: gusturile nu se discută!

      Nu am nimic împotrivă să citesc opinii diferite despre un subiect controversat, dar când unul nu e în stare să emită o opinie personală și practic reformulează (sau nici măcar nu încearcă să facă asta) ce a spus altul – atunci intră în categoria copy.

      Nu am spus că nu există public pentru adolescente depresive sau că ar trebui să dispară. Pur și simplu e LAME să te lamentezi atât! Pur și simplu am enumerat tipurile de bloguri care mie, personal NU ÎMI PLAC.

      Cât despre bloggerii scriitori, tot respectul. Poate nu ai citit că am scris „cu false pretenții literare” – adică ăia care au impresia că scriu bine, dar nu o fac: au greșeli gramaticale la tot pasul, nu reușesc să transmită nimic, etc.

      O zi frumoasă!

    2. Eu nu vad blogul ca locul unde sa incerci sa faci literatura si sa te astepti sa fii invitat in Uniunea scriitorilor.
      Cat despre adolescente, ii impartasesc opinia lui Illusion. Sigur ca pot scrie si au un public. Dar pe noi ne enerveaza iar articolul ei despre asta vorbeste. Nu despre ce e corect sau gresit, ce se citeste sau nu. Enervarea e o treaba subiectiva. Poti fi de acord, sau nu.

  8. Foarte interesant articolul! Ma asteptam sa gasesc si ceva exemple… ☺! Chiar daca sunt mai noua prin blogosfera am intalnit si eu cateva bloguri din categoriile mentionate de tine. Nici mie nu imi place de exemplu sa citesc un articol care de fapt este un fel de reclama la un articol de pe blog-ul altcuiva. Imi plac in schimb blogurile in care autorul inlocuieste cuvintele simple cu cele prin care da articolului ceva aparte, parca ar scrie o poveste… te face sa intri intr-o anumita stare.

  9. Interesant articolul tau….Am sentimentul ca si eu ma regasesc pe acolo , prin lista….pe la blogerul care nu accepta sa fie contrazis si blogerul care se crede scriitor…. 😛 😛 😛 😀 😀 😀
    In fine , ce bloger nu-mi place mie,ma intreb eu retoric? Ala care habar nu are cine esti , de unde vii , ce vrei de la viata ta , daca ai un trecut sau ba si care , dupa 2-3 replici scrise schimbate , te catalogheaza subit si definitiv , apoi te trateaza cu superioritate , indiferent ca scrii sau nu ceva ‘ntelijent….Consider ca nu toata lumea e priceputa in toate si sunt convinsa ca daca eu folosesc multe neologisme si arhaisme , ba mai si scriu incorect, in mod special , asta nu ma aduce la stadul de ameoba in fata cuiva 😀
    De obicei bat in retragere si las omul sa se simta bine….
    Gata , m-am intins prea tare! 😀 😀 😀

  10. Hmmm, ai dreptate, cam astea sunt cele mai naspa. Mie nu imi plac nici blogurile de genul Radu F. Constantinescu sau Otrava. Scriu bine oamenii, nu am nimic cu asta, doar ca ce scriu ei e in mare parte general valabil si ar trebui sa stie cam toata lumea chestiile alea, doar ca ei scriu mai mult pentru copile d-alea prostute care au impresia ca se regasesc total printre randurile alea.. Dar asta, cum am zis, se intampla pentru ca sunt lucruri general valabile. Mi se par niste idiotenii, dar e strict parerea mea :)))

  11. Eu nu ma sufar pe mine insumi! Desi am un blog de poezie, sunt lenes, lipsit de inspiratie si foarte rar scriu cate ceva. Ii urmaresc cu mare admiratie si interes pe cei care creeaza o poezie, aproape in fiecare zi (Calatorru’, Doarnicol, Dragos Calinescu…) si incerc sa inteleg cum gasesc ei atatea resurse inspirationale!? Realizez ca, desi ii invidiez, nu fac mare lucru pentru a ma „apropia” de ei si asta ma intristeaza. In concluzie pot spune ca exista un singur blogger caruia ii pot reprosa ceva, in mod obiectiv, in cunostinta de cauza! Cam o data, de doua ori, intr-o luna, il cert violent si abia atunci apare cate o poezie, mai buna, sau mai putin buna, proportional cu „violenta scandalului”! 😀

            1. O daaa și ceea ce nu înțeleg unii e că pe mine mă doare fix undeva de principiile SEO (pe care oricum le cunosc destul de bine) mai ales când vine vorba de blogul meu.

              1. Am citit aprecierile lui Adrian Stepan, la adresa ta, pentru activitatea de la GoodRead.ro. Acolo lucrezi cu profesionisti si proceduri profesioniste. Probabil „illusion street” este un spatiu „de fronda” pentru tine. Ai un blog polivalent; opinie, recomandari, critica, lirica, proza, concursuri, dar si promovare. Din acest punct de vedere, probabil ar trebui sa acorzi mai multa atentie pentru SEO. De la inceput am remarcat ca nu ai „intins” blogul, ceea ce ma surprinde. Nu ar fi in interesul tau (si al GoodRead) sa faci asta!?

                  1. Este dreptul tau … „virtual”! Este dorinta ta, sa nu existe legatura intre personal si profesional. Ca unul din afara lumii literare, ma bucura acest lucru, deoarece ma delectez cu liricul care se strecoara in aceasta ruptura. Ma intreb insa (retoric), cati dintre urmaritorii tai, o pot disocia pe Diana, de Illusion!?

                    1. Cred că Illusion și Diana nu mai pot fi disociate de mult. Şi în articolele mai „profi” de pe GoodRead sau alte site-uri o poți simți subtil pe Illusion.

  12. Mă întreb în cîte dintre categoriile menționate de tine reușesc eu să mă încadrez, în funcție de cine se rătăcește pe la mine pe blog. Cred că în toate. Mai puțin a cincea, am zero advertoriale pe blog așa că sunt descalificat la asta.

    Sunt de acord cu krantz, nu există blog rău, prost sau știu eu cum altcumva. Există doar gusturile celor care citesc. Și pentru fiecare gust în parte există bloguri care să îl satisfacă. Ca și scriitura de altfel.

    1. Daa, fiecare are propriile lui preferințe, propriile antipatii, etc. Eu mi-am exprimat antipatiile personale, că unii au înțeles altceva (e un comentariu mai sus) e problema lor 🙂

  13. Legat de bloggerul hater… toti bloggerii sunt hateri, absolut toti. Toti critica cate ceva, unii o fac mai mult, altii mai putin. Dar cred ca te referi la aia care doar asta fac, n-ai de ce sa-i bagi in seama pe aia, sunt prea frustrati.

    Si eu jignesc uneori, dar jignesc cand ala ce comenteaza nu intelege absolut nimic dintr-un articol. Cum mi s-a intamplat acum vreo doua zile… cred ca ala citise doar cateva cuvinte din tot articolul.

    Btw, eu ce greseala fac din alea? Ce fel de blogger sunt? 😕

    1. Măi, până acum nu prea mă pot pronunța referitor la categoria în care te încadrezi. Poate la hater, dar – ai spus și tu, toți intrăm acolo! Eu mâine o să am un articol de hater despre hateri :))

  14. Sunt destul de nouă în ale ,,blogging-ului”, aşa că încă nu am întâlnit tipurile de bloggeri pe care le-ai enumerat. În schimb, am avut de-a face cu persoane care s-au hotărât, probabil într-un moment de nebunie, să-şi deschidă un blog, pentru ca mai apoi să-l lase ,,în paragină”… 🙂

  15. E normal sa dai peste tot felul de bloggeri pt ca de aia suntem diferiti.. La fel cum „Unora le place jazz’ul”,asa unora le place dezastrul..sau siropurile si dezamagirile care sunt postate zilnic.Fiecare isi lasa scris ce simte..unii sunt incantati,altii nu 😉

  16. Ai mai purtea adauga o categorie: Post-adolescent depresive blogger. Asta suna si mai fain. La categoria asta intru eu clar si inca unul care n-a mai scris pe blog din 2010.

  17. Haha….și eu dau „ 15.000 de like-uri pe secundă…”, dar nu din disperare (departe de mine gândul- scriu ca o formă de eliberare, nu mă interesează cine mă citește) ci pur și simplu pentru că nu am timp suficient să citesc blogurile care-mi plac la timp (meaning, în momentul în care apare un articol nou la orizont) și atunci găsesc o zi în care citesc cât pot de mult :)), iar de-mi place, atunci dau like (logic, nu? 😉 ) So, dear, please don t hate me 4 that :))

    1. A, nu – chiar îți înțeleg raționamentul (mai ales când am vreo o tură aiurea la muncă mai „păcătuiesc” și eu… dar unii fac asta tot timpul…)

Lasă un răspuns

