Gânduri scrise

Liebster Award – sau cum să descoperi bloggeri

lba1

Iată c-am ajuns să o fac și pe asta și îi mulțumesc din suflet Ruxandrei pentru nominalizare (chiar dacă nici eu nu îndeplinesc toate regulile, e o chestie destul de distractivă și utilă). La ce am fost nominalizată? La Liebster Award – un fel de joacă bloggerească menită să scoată la suprafață bloggeri noi. Regulile sunt simple:

  • multumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  • răspunde la toate întrebările primite;
  • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  • formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
  • nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.

Acestea fiind lămurite, zic să-i dau bătaie și să răspund la întrebările primite 😀

Ce îţi place cel mai mult la blogul tău?

E refugiul meu personal. Mai trebuie să spun altceva? Cred că asta le cuprinde pe toate.

Care sunt autorii care te inspiră referindu-ne la stilul tău de a scrie?

Greu de spus. Uneori am impresia că fiecare autor citit își lasă o amprentă asupra mea. Îmi plac foarte mult Nichita, Bukowski, Bruckner, Schmitt, Cărtărescu, Collete, Anaïs Nins, Françoise Sagan, …

Facebook sau blog?

Blog – clar!

Ce film ai revăzut de cel puțin trei ori?

Sincer – mai multe. Titanic 😆 , Pretty Woman, Indecent Proposal, Hachiko, Laguna Albastră & Întoarcere la Laguna Albastră, Atonement…

Ce amintire din copilărie îţi revine acum în minte?

Îmi amintesc mereu cu drag de jocurile noastre. Mai ales cel de-a Sailor Moon. Eu eram Sailor Venus deși acum realizez că mă identific mai mult cu Sailor Marte (doar sunt berbec, pe naiba!).

Ce nu ai schimba la tine?

Încăpățânarea – e și ea bună la ceva.

Scrii pentru tine sau pentru cititorii tăi?

În momentul în care deschizi un blog poate ai impresia că scrii pentru tine. Dar, lăsând ipocrizia deoparte, scrii într-o oarecare măsură pentru cititorii tăi. Toți facem asta, indiferent de nișa blogului. La mine e cam 60 % (cititori) – 40 % (pentru mine).

Cât de mult contează pentru tine aspectul blogul şi cât contează conţinutul?

Ambele sunt extrem de importante. Deși eu pun un preț mult mai mare pe conținut, dacă vreau să paginez într-un anumit fel un articol – o fac, fără să mă intereseze ce spune x sau y.

Pe ce criterii alegi un blog pe care îl adaugi în reader-ul tău?

Unul singur: conținut de calitate!

Blog personal sau fashion?

Măi, urmăresc ceva bloguri de fashion (de calitate zic eu), dar nu multe. Prefer blogurile personale. Prin ele pot descoperi mult mai bine un om…

Radio sau muzica ta preferată?

Muzica mea preferată, clar! Prefer să-mi fac singură playlist-ul!

Buuun, acum trecem la nominalizări. Ordinea e pur aleatorie.

  1. Loredana
  2. Diana
  3. Victor
  4. Laura
  5. Lucian
  6. MissWho
  7.  Carmina
  8. Allexyanna
  9.  Oana
  10. Kentlove
  11. Îngerul Rafael

Evident, leapșa rămâne deschisă. Întrebările pe care eu le propun doritorilor sunt:

  1. Cine ești tu?
  2. De ce blog?
  3. Ai învățat ceva din blogging? Te-a schimbat în vreun fel?
  4. Ce lucruri te fac să nu mai urmărești un blog?
  5. Blog personal sau de can-can?
  6. Radu F. sau Otravă sau De vorbă cu tine sau Irina Binder?
  7. Un blog de vedetă sau blogul unei persoane obișnuite – ce ai alege?
  8. Să vorbim și câteva despre tine! Un vis neîndeplinit?
  9. Ce te motivează?
  10. 3 lucruri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie…
  11. Unde te vezi peste cinci ani?

Spor și inspirație tuturor! Revin mâine dimineață cu recomandările!

f755ea481c822cd545bb0807745b8456

16 gânduri despre „Liebster Award – sau cum să descoperi bloggeri

  1. Multumesc mult pentru nominalizare. Acum nu mai simt ca nu am ce sa fac intr-o seara ploioasa insa chiar si asa nu pot din pacate sa urmez toate instructiunile deoarece bloguri noi nu am mai descoperit de ceva vreme (este adevarat am fost ocupata cu spectacole si examene). Cum urmaresc aceleasi bloguri care ma urmaresc, sunt tot aceleasi cateva de ceva vreme. Poate raspunsul la cateva intrebari…prefer socializarea offline.
    Seara faina si multumesc!

    1. Sigur, cum consideri… și mie mi-a fost foarte greu să urmăresc toate criteriile (mai ales că nici eu nu le întrunesc pe toate). Sincer, sunt mai curioasă de răspunsurile la întrebări – asta când vrei și ai timp 😀

  2. Nu mă așteptam să mă nominalizezi, sunt atîția alții care merită de zeci de ori mai mult decît mine. Dar dacă ai făcut-o, o să răspund la întrebările tale într-un text pe pagina mea cu pingback. 😉

Lasă un răspuns

