Astrid

Beție

cover

 

Beam și-o sunam pe Astrid. Nu făceam nimic altceva. Cu o seară înainte stătusem sub fereastra ei ore în șir. O lumină slabă se vedea izbindu-se din interior pe fereastra ei. Pesemne că se uita la televizor. Am strigat, dar nimic. Am sunat-o de n-șpe mii de ori, dar nimic. I-am dat alte n-șpe mii de SMS-uri probabil penibile, dar nimic. Parcă intrasem într-un fel de transă.

Revenind la acea seară, nu știu de ce nu m-am mai dus la fereastra ei. Soarta. Am preferat să-mi înec amarul într-o sticlă de J&B sau, așa cum îi spuneam noi, Gi-Bi. Apoi alta. Și-apoi alta… Continuam să sun ca disperatuși să compun SMS-uri pline de logică în acele momente, dar lipsite de sens acum. Deja nu mai foloseam paharul. Beam direct din sticlă. Am auzit un zgomot, dar nu mi s-a părut important. Am simțit un parfum familiar și-apoi… beznă. Cineva îmi pusese mâinile pe ochi. Când am dat să le ridic un trup feminin familiar și în același timp străin mi s-a așezat în poală. Am privit… imaginea se cam clătina, dar era ea…

– La-la-la-urrrrrrrra!


Fragment din Astrid. Având în vedere planurile pe care le am cu romanul, acesta va fi ultimul fragment publicat pe blog.

11 gânduri despre „Beție

Lasă un răspuns

