interviuri cu mine · Jurnal

… și alte întrebări…

concurs - intrebarile voastre

Iată că am mai primit două nominalizări la Liebster. Prima (în ordine cronologică) vine de la Loreen, de data asta. Fiindcă îmi e tare dragă, nu o puteam refuza. Așa că o să răspund și la întrebările ei 🙂

Care este motivul pentru care ai ales să scrii pe un blog?

E complicat… Mai multe detalii găsiți în articolul Eu și blogging-ul 😀

Care este locul perfect pentru o vacanță?

Oriunde departe de agitația marelui oraș. Nu sunt pretențioasă când vine vorba de vacanțe.

Ce te determină să scrii?

Nu știu ce mă determină să scriu. Știu doar că nu pot trăi altfel.

Care este visul tău?

Sunt o visătoare. Nu am doar un vis, am mai multe. Să vedem: să public Astrid, să găsesc iubirea aia care să mă zguduie din temelii și să mă reclădească, să am o fetiță pe nume Aida (nu m-am gândit ce nume va avea dacă va fi băiețel, dar mai am timp.. hmmmm… poate Răzvan… sau Vlad), să lucrez pentru o publicație on-line și să fac doar asta, să am o căsuță albă cu două etaje (p+1) și o terasă cu flori (dar o căsuță așa… cu o arhitectură mai vintage), să vizitez Londra, să o intervievez pe Aurora Liiceanu, o cameră plină cu ciocolată … cam multe, nu?

Cafea sau ceai?

Nu mă pot decide… ambele! 😀

Ce ți-ai spune dacă te-ai putea întoarce în timp?

Cred că m-aș îmbrățișa 😆 și mi-aș spune să fac ceea ce cred eu că e bine. Niciun sfat. Niciun spoiler. Nimic. Nu aș mai fi eu fără anumite greșeli, dezamăgiri, despărțiri…

Mare sau munte?

O combinație între ambele.

Care este cartea preferată?

Me Before You de Jojo Moyes. Apoi tot ce e scris de Eric-Emmanuel Schmitt. Ah – și cărțile Aurorei Liiceanu. REM a lui Cărtărescu. Poeziile lui Nichita. Poemele lui Bukowski (+ Femei). Fata cu portocale a lui Gaarder. Și ar mai fi…

Care este primul cuvânt care îți vine în minte pentru a te descrie?

Visătoare.

Care este anotimpul tău preferat?

Primăvara.

Mare sau munte?

Asta e capcană? Sau trebuie să aleg neapărat ceva? Am spus că aleg combinație – și îmi mențin părerea 😀

A doua nominalizare am primit-o de la Alina. Nu o urmăresc de mult, dar îmi place tare mult ce postează pe blog. Iată și combinația rezultată din întrebările ei și răspunsurile mele!

Preferi să citeşti o carte sau să vezi un film?

O carte, logic 😀 Dar nu o să refuz niciodată un film bun.

Care este ultima carte pe care ai citit-o?

Ultima carte terminată: La limită de Diana Farca. În prezent citesc Ușa de Magda Szabó.

Care este motivul pentru care ţi-ai făcut blog?

E prea complex 😆 A se vedea articolul menționat la prima întrebare a Loredanei.

Scrii pe blog ca hobby sau doreşti, pe viitor, să-l monetizezi?

Nu știu cât e hobby și cât e viciu… Da, am un articol plătit scris pe blog și asta doar pentru că am vrut să văd cum e și mi s-a părut că mă pot încadra în temă fără a-i da acel aer de advertorial jalnic pe care îl au articolele multor bloggeri ce fac asta în mod constant. Nu o să refuz o propunere de advertorial decât dacă simt că nu va ieși un articol calitativ sau respectivul produs/site nu se pliază pe tema acestui blog. Fac bani din scris și altfel? Da, sunt redactor și PR la GoodRead.ro și în trecut am mai scris și pe alte site-uri.

Ce face ca blogul tău să fie diferit de altele?

Fiecare blog e unic în felul său. Încerc să fiu eu chiar și atunci când scriu ficțiune… asta e tot. Nu îmi place să mă dau ceea ce nu sunt uneori par siropoasă, alteori hater-iță, visătoare, proastă, … etc. Nu mă deranjează.

Cum îţi vezi evoluţia în blogging?

Interesantă 😆 Serios vorbind, am crescut mult și am învățat multe. Asta o poate observa oricine îmi urmărește blogul de câțiva ani.

Ca începător în blogging, probabil ai făcut greşeli. Ce anume n-ai mai face încă o dată?

Sincer, aș avea mai mare grijă la colaborări… m-am cam ars în trecut.

Care este cel mai important  câştig survenit de pe urma blogului?

Oamenii pe care i-am cunoscut.

Cât de des consideri ca ar trebui să scrie un blogger?

Cât de des simte nevoia. Unii scriu tot timpul și o fac aiurea – doar pentru trafic.

Dacă ar fi să scrii altceva decât temele pe care le atingi pe blogul tău, despre ce ai scrie?

Cum mi-am tratat acneea sau rețete 😆 Nu vă așteptați la asta, nu?

Aminteşte-ţi de copilărie. Ce anume îţi doreai să devi când aveai să creşti mare?

Domnișoară. Muream de nerăbdare să port sutien și tocuri.

Gata!!! Nu o să mai nominalizez pe nimeni, dar dacă doriți întrebările propuse de mine le găsiți la finalul articolului precedent.

2 gânduri despre „… și alte întrebări…

Lasă un răspuns

