Gânduri scrise

De pe străduța iluziilor pe străduța ficțiunii

de pe straduta iluziilor pe straduta fictiunii

De pe străduța iluziilor poți ajunge imediat pe străduța ficțiunii. De fapt, străduța ficțiunii e perpendiculară pe străduța mea fix în punctul bibliotecii. Mi-ar plăcea, totuși, să îmi ridic câteva căsuțe și acolo – una în stil Astrid (evident) și apoi câte una în stilul celorlalte cărți pe care le voi născoci.

Mai mult ca sigur aș fi vecină cu Cecila Ahern și ne-am împrumuta reciproc cu zahăr atunci când rămânem fără 😆 Și mi-ar mai plăcea să fiu vecină cu Jojo Moyes. Cred că v-am înnebunit cu Me Before You, dar e o carte sublimă și nu știu cum de nu a fost tradusă încă în română. Genul ăla care te demontează piesă cu piesă, te reface, dar îți lasă urme adânci!

Cu ce alți autori aș mai fi vecină? Dintre cei ce sunt deja rezidenți: Guillame Musso, Federica Bosco, Andrew Nicoll, Michal Viewegh, Kerstin Gier, … cu toți de fapt! Dintre cei ce nu au încă un loc: Kimberly McCreight pentru că tare curioasă sunt cum o reconstruiește ea pe Amelia 😆 , Anna J. Michener – am citit multe recenzii interesante în engleză despre carte ei autobiografică Becoming Anna. 

Strada Fictiunii logo

Dacă stau să mă gândesc bine, lista celor pe care îi vreau pe Strada Ficțiunii e cam mare. Tot urmăresc site-uri din afară și văd atâtea cărți bune… Voi ce cărți le-ați sugera celor de la Editura All spre a fi incluse în colecția lor? Sau cum ar arăta o colecție de pe Strada Ficțiunii cu numele vostru? Ei așteaptă sugestii – să știți! Și mai bine nu-mi spuneți mie, scrieți un articol pe blogul vostru răspunzând la una din aceste întrebări și ați putea câștiga unul din următoarele premii:

Premiul 1: Un pachet de cărți format din: Pentru toată viața de Marcus Clarke,Recolta de Jim Crace și Sub semnul lui Dylan de Enrique Vila-Matas;

Premiul 2: Un pachet de cărți format din: Ușa de Magda Szabó și Roman pentru doamne de Michal Viewegh;

Premiul 3: romanul Ciocârlia de Dezső Kosztolányi.

Tentant, nu? Aveți ocazia să vă spuneți părerea în legătură cu cărțile pe care ați dori să le citiți și mai puteți câștiga și niște cărți ce sunt la mare căutare vara asta! Mai multe detalii găsiți în articolul de pe GoodRead.ro!

concurs editura all goodread.ro

UPDATE:

Premiile au fost suplimentate

9 gânduri despre „De pe străduța iluziilor pe străduța ficțiunii

Lasă un răspuns

