Gânduri scrise

Vin

vin

Am venit și ți-am bătut la ușa sufletului de mii de ori, voiam să te salvez – copilă tâmpă, am amestecat sexul cu sentimentele la fel de ușor cum amesteci băuturile!

Ultima dată mi-am spus: „Nu mai vin!”. M-am dus acasă, am deschis cămara: numai vin! Am luat unul roșu, vechi. L-am dus în cameră. M-am dezbrăcat până la dedesupt-uri, de ălea nu vreau să mă dezbrac acum. Știu, știu – vinul roșu se bea în pielea goală, dar nu m chef să mă dezvălui mai mult de atât. Mi-am turnat în pahar. Nu, nu vreau să înec nimic în vin! Doar că vinul ăsta roșu are gust de… gura ta. Da, da – gustul ăla imposibil de descris, preferatul meu, cel care-mi trezea simțurile… 

Duc paharul la gură. O picătură evadează. Îmi parcurge sinuos gâtul și continuă în jos, mângâindu-mă și ațâțându-mă în același timp – cum o făcea și gura ta. Mi se stinge-n sutien. Închid ochii.

Clar: nu mai vin!

9 gânduri despre „Vin

  1. Am citit o dată, am dat like. Am citit de două ori, scriu comentariul ăsta. Mai citesc de două ori, destup o sticlă cu vin roșu, las o picătură să se scurgă, închid ochii, visez și scriu.

  2. Aş putea spune „Vin imediat!”. Dar ar suna aiurea, fix ca anunțul acela scris de mînă şi lipit pe geamul unui butic. Așa că nu zic. 🙂

    P.S.Ce joc de cuvinte ar ieşi şi-n engleză…

Lasă un răspuns

