La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (9)

1a6b7d472aafa686cc63ef643acb5afc

 

Căldura continuă să sufoce totul. N-am chef de nimic și lista de lucruri pe care le am de făcut se tot mărește. Am nevoie de un concediu, dar anul ăsta nu voi avea parte. E deja duminică. Realizez că mâine o iau de la capăt, așa că lenevesc cât mai pot…

Cred că o să recitesc niște articole ce mi-au plăcut, o să citesc o carte, o să văd un film și gata ziua…

Ce mi-a atras atenția pe alte bloguri?

Oh, multe articole frumoase. Pe unele nici nu le pot descrie… iată lista:

  • Samewhiteblue are o ne-poezie pe care aș citi-o la infinit! Mai multe nu vă spun – îi stric farmecul!
  • Tot în aceeași categorie intră și textul despre-o noapte în care degetele nu se mai contopeau cu tastatura semnat de Claudia (cea cu gânduri mirosind a lună).
  • Mélanie cea plimbăreață a împărtășit cu cititorii ei din toată lumea și ceva din frumusețea Carpaților românești.

De pe site-uri/publicații online…

O să vă recomand un articol cu animale care suferă de albinism apărut pe Buzzfeed. Nu-i așa că-s frumoase?

Ceva de citit

Ieri m-am apucat să citesc romanul Exorcizat al lui Radu Găvan. Deja m-a prins povestea. Încercați și voi.

Ceva de văzut

Un film drăguț… primul care mi-a trecut prin cap în duminica asta 😀

Ceva de ascultat

O pisă de care îmi era dor…

Și cam atât! O duminică frumoasă, dragilor ♥

20 de gânduri despre „Recomandări (9)

      1. Eu privesc orice film, dacă este bun. Nu există film pentru fete sau pentru băieți, filmul e film. Dacă aș ține cont de clasificarea asta nu aș fi privit o mulțime de filme; cîteva exemple: Love Story, Loving Leah, Play the Game, Love Comes Softly (asta e o serie de vreo 8 filme, le am pe toate), Scent of a Woman, Sommersby, și lista poate continua.

  1. Îți mulțumesc frumos pentru înaltul gest. Mă bucur că îți place. Mi-ai adus un zâmbet întreg ce a ajuns în suflet, până în colțuri. Și melcii mei, chiar și ei, îți zâmbesc!

  2. ❤ merci bcp, chère "illusion"… ti-amintesti ca si-asta toamna am postat poze din scurtu' meu séjour la Pitesti-ville… 😉 salutari atlantice din minunata Bretagne… à+! 🙂

      1. Sper să se împace :*
        Da, am luat o mică pauză de la facebook. Am nevoie de mai mult timp cu mine, iar viețile altora mă distrag oarecum. Dar voi reveni peste vreo 2 săptămâni. (I’m still around, read you here >:D< )

Lasă un răspuns

