Gânduri scrise

… și alte întrebări … (3)

blogger 1

Da, am mai primit iar nominalizări la Liebster. Pentru că sunt fată drăguță și nu-mi place să spun „nu” în situații de genul – am făcut o selecție din ultimele trei seturi de întrebări primite și acum e timpul să vin și cu răspunsurile 🙂

De la doareu57 /Missimperfect12 (Sânge și trandafiri) am primit multe întrebări legate de cărți și mi-a fost tare greu să aleg doar câteva…

Unde îți place să citești?

Oriunde – normal! Se mai pune problema?

Tocmai ai publicat prima ta carte, ce le transmiţi cititorilor tăi?

Să citească cu sufletul.

Dacă ai fi scris o carte, în vremea comunismului, şi aceasta ar fi fost interzisă, ai fi continuat să lupţi sau te-ai fi lăsat învins/ă?

Aș fi căutat o metodă să le dau pe sub mână 😆

De la T. nici nu am știut ce să aleg inițial…

Există „just friends” între un El și o Ea?

Depinde de cine-i El și cine-i Ea. Da, se poate. Refuz să cred că suntem dominați de instincte sexuale.

Cât durează iubirea – îndrăgostirea?

Cine se ia după chestia aia cu „dragostea durează trei ani” clar nu a citit cartea lui Beigbeder! Iubirea, aia adevărată, durează pentru totdeauna. Sigur, are mai multe etape… îndrăgostirea, de pildă, e prima dintre ele. Apoi totul se mai așează…

Crezi în minciuna pentru binele celui pe care-l minți?

Aș fi ipocrită să spun că nu mint. Există minciuni care, pentru moment, pot liniști pe cineva – însă întotdeauna există riscul ca adevărul să iasă la iveală… La fel e și cu tăinuirea – ce nu știi nu te rănește, dar și când afli…

Și-am ajuns și la Votiliam. Mi-e tare dragă (chiar dacă scrie rar) și nu puteam s-o refuz.

Întrebarea unui alt blogger „Cine esti?”, 🙂 3 cuvinte care te reprezintă.

Scris, visătoare, suflet.

Cine ai vrea să fii?

Vreau (și sper) să fiu genul acela de persoană care nu-i va dezamăgi niciodată pe cei la care țin.

Suficient – pentru acum… Să aveți o zi frumoasă, dragilor 🙂

11 gânduri despre „… și alte întrebări … (3)

  1. Intrebările lui T mi-au plăcut cel mai mult, din toate câte am văzut pe aici. Asta aşa, ca de susţinere! :)) Bună leapşa asta, te mai face să te întrebi de lună şi stele.:D

Lasă un răspuns

