Gânduri scrise

Gondola

Mi-e dor de sufletul meu și de felul în care mi se prelingea pe inimă la auzul vocii tale. Dar, asta e acum, nu mai am ce face! Mi te-ai ascuns în tenebre după ce mi-ai colectat esența într-o cupă – crezi tu! Lasă, oricum aveam gondola lăsată prin apropiere… pentru orice eventualitate.

gondola

6 gânduri despre „Gondola

  1. Nici prin gînd nu îți trece că EU sunt vîslașul care îți poartă gondola către fundul cupei. Am băut din ea, acum fă-o tu, de nu îți va fi de ajuns am să azvîrl vîsla și am să cobor lîngă tine, am să las barca să umble cu noi doi legați pe fundul ei.

      1. Nici nu am insinuat altceva, am răspuns scriiturii cu altă scriitură. Mă înstrăinez de orice subînțelesuri care ar putea mișuna printre cuvintele mele. Cît despre calitatea cuvintelor, slabă, dar altele mai la îndemînă nu am avut.

Lasă un răspuns

