Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Cine…fille*

cinema

 

E vineri… e timpul pentru discuții. Cum am primit o leapșă tare interesantă de la Piratul Cinefil, m-am gândit să vorbim puțin despre filme.

Da, sunt o cititoare înrăită… dar aproape la fel de mult îmi plac și filmele. Ador filmele clasice, dar nu mă dau în lături nici de la cele noi. O ador pe Audrey, dar cel mai mult mă regăsesc în Carrie. Îmi plac filmele de dragoste, dar nu o să închid ochii la un thriller bun. De fapt, nu am un gen anume – doar să nu fie horror 😆

Revenind la leapșa primită, e timpul să răspund și la întrebări…

Unde îți cauți filmul de vizionat?

Pe net (toată lumea o face)… Mă uit ce filme noi au mai apărut, uneori mai citesc și recenzii/opinii pe bloguri. Dacă e un film nou pe care îmi doresc să îl văd cu adevărat mă duc la cinema.

Cel mai bun film pe anul 2015?

Age of Adaline!!! Am zis!

Super-eroul preferat? dacă tot suntem în era super-hero în cinema.

Sunt între Thor și Wolverine… greu de ales!

Un film necunoscut care l-ai descoperit parcă de nicăieri ?

Ray… cel puțin nu auzisem că s-a făcut un film după viața lui Ray Charles. E un film de văzut și revăzut!

Care ar fi sfatul pentru o recenzie de film bună?

Evident: cât mai puțin spoiling! O recenzie bună ar trebui să stârnească interesul cititorului, să-l atâțe!

Ultimul film văzut la cinema?

Fast and Furious 7… a trecut cam mult timp, nu? Promit să mă revanșez curând!

Ce personaj ai vrea să întâlnești din lumea filmelor?

Doar unul? Pfff, am multe. Pot enumera toată lista? V-aș ține până mâine. Sincer, mi-ar plăcea să întâlnesc toate personajele din filmele care mi-au plăcut!

Ce părere aveți despre cinematografia autohtonă?

Cea contemporană? Prea puțin promovată. Sunt unele filme bune, altele proaste, altele ambigue… Mai mult nu pot spune. Cea clasică? Jos pălăria!

Ce căutați la un film?

Să mă țină trează 😆 Nu-mi plac filmele previzibile.

Care e filmul la care te gandesti chiar acum?

 Shakespeare in love!

Și acum ar fi timpul să vă adresez și vouă o întrebare… că de-aia e vineri! Ei bine, alegeți voi una din cele de mai sus 🙂 Aștept comentariile voastre!


*forma corectă în franceză este cinéphile, cinefille este doar un joc de cuvinte (asta pentru hateri!)

15 gânduri despre „Cine…fille*

  1. Salut !
    „Un film necunoscut care l-ai descoperit parcă de nicăieri ?” 😀 Eu raspund la asta : „Outlander”. Serial! Bestial! Nu stiu cand naiba incepe sezonul doi….Am innebunit uitandu-ma….cel mai tare! Pana si „Game of thrones” trece , in opinia mea,pe locul doi , dupa „Outlander”….
    Si mai raspund la una si gata (intrebare , adica ) : „Super-eroul preferat? dacă tot suntem în era super-hero în cinema.”. Thor , fara doar si poate….ca este un melange de tampit , copil , idiot , orgolios cu barbat bine , curaj , romantism si frumusete… 😛 Gata!
    Weekend super sa ai! 🙂

      1. Pai Thor…am o buba la axoni legata de ochii albastrii….inaltime si , eventual , barbati blonzi…. 😉
        Iti dai seama ca gusturile nu se discuta , insa eu sunt ” in limba” dupa Outlender si poate suna ciudat , insa personajul feminin , Claire , imi place extraordinar . E un caracter impresionant si urmarindu-l ma face sa vad realitatea putin mai clar….realitatea mea , evident ☺

  2. Age of Adeline hmm inca nu l-am vazut dar intentionez, Thoreal si Wolverine, interesant duel…chiar ma bucur cand mi se recomanda filme asa de necunoscute, chiar n-am auzit de el 😀 spor la vizionat in continuare si merci de „chalenge accepted” 😀

Lasă un răspuns

