La feminin

Vârsta la care totul se sfârșește!?

Fatăăăăă! Pune mâna și caută-ți bărbat că mai ai puțin până la 30!

30. Numărul ăsta mă bântuie în fel și chip, 30 e deadline-ul pentru a te mărita și a face un copil. După vârsta asta, lumea se sfârșește. Te transformi în statuie sau ceva de genul. Ce să mai spun: trebuie să mă pun pe căutări serioase! Am mai puțin de cinci ani la dispoziție. Panică, panică, panică…

Trebuie să-mi trag repede rochia aia piersicie. Așa. Niște rimel, eyeliner, ruj. Ce bine că am părul ondulat de la mama natură… Încă puțin parfum! Cerceeeeei, am uitat de cerceeeeei! Tocuri, să-mi pot lua mersul de felină. Gata, am plecat în căutare. Of, ziceam că scriu textul ăla! Nu, lasă aspirațiile de orice natură – vrei să rămâi singură, Diană?

Carieră. Roman. Stabilitate financiară. Iubire – mai ales asta. Toate-s niște porcării! Trebuie să te măriți, să fii în rând cu lumea. E timpul. Îmi zic unii. Trebuie să mă supun normelor sociale stabilite pe vremea lui Pazvante Chiorul, doar nu vreau să fiu exclusă sau – mai rău – arătată cu degetul!Chiloți murdari și șosete „înmiresmate” – vin acum!

– Ce-ai făcut cu banii?

– I-am băgat la păcănele, sâc!

*

– De ce nu e gata masa?

– Am stat să-ți calc hainele!

*

– Uită-te la tine cum arăți, zici că ești o caricatură! Nu te mai îngrijești, te-ai făcut cât Casa Poporului…

*

– Spune-i lu’ fi-ta să tacă din gură! Că de nu, o fac eu să tacă!

– E un bebeluș…

Și astea sunt doar câteva fragmente ce-mi răsună în minte în timp ce mă fâțâi (mândră nevoie mare) pe bulevard… Asta îți trebuie dacă te-ai măritat în grabă, o să spună mama. După cine să te mai iei? Măritișul ăsta e ca o loterie. Nu știi pe cine iei decât după ce te-ai legat, iar unele se grăbesc să parieze pe un loz de parcă întreaga lor viață depinde de asta.

Nu, eu nu o să fac asta! Nu o să mă agăț de un bărbat doar pentru că mă apropii de 30. N-am murit până la 25, n-o să mor nici de-acum încolo. Nu știam că o verighetă e indispensabilă vieții – la fel ca apa și aerul. O să mă mărit cu cine vreau, când vreau!

8e7889dda5704fba19a66686f13a8b6c

67 de gânduri despre „Vârsta la care totul se sfârșește!?

  1. Nu mai trăim acum 30-40 de ani, când fetele trebuiau să se mărite până la 20 şi să facă o echipă de fotbal până la 30. Căsătoria constă într-o nenorocită de hârtie, pe care eu refuz să o am în preajmă. De ce? Pentru că nu vreau să mă doară capul în cel mai crunt mod.

  2. Ar fi intresant să păstrezi textul ăsta şi peste ani, dacă va fi să ai o fată, cu aceleaşi convingeri, care să fi ajuns la vîrsta asta la care scrii acum, să-l reciteşti.

    1. Nu cred că va avea o gândire atât de înapoiată și primitivă dacă va fi fiica mea. Dacă va fi să se mărite mai înainte, nu e problemă. Însă NU E UN CAPĂT DE ȚARĂ SĂ NU FII CĂSĂTORIT LA VÂRSTA ASTA!

        1. Exact… mi se pare înapoiat să crezi că dacă la 20 de ani plus nu ești măritată rămâi fată bătrână 🙂 Fiecare când îi vine momentul să se lege la cap… dacă nu îi vine la fel, viața nu se rezumă la asta 🙂

          1. E bine că acum fiecare poate să-şi stabilească priorităţile şi felul în care să-şi trăiască viaţa. Un singur aspect nu trebuie scăpat din vedere: există unele lucruri care pot fi făcute la o vîrstă dar nu vrei şi pe care mai tîrziu le vrei dar nu mai poţi. Dar asta e doar apropo de eventuale regrete.

            1. Dacă nu găsești persoana potrivită nu are rost… eu puteam să mă mărit, dar nu am vrut pentru că pur și simplu am realizat că nu era persoana lângă care mă vedeam tot restul vieții (și avea poziție socială și toate celelalte). Nu am ce să regret.

              1. Ai grijă, că sunt destui cei care vor crede din precizarea ta între paranteze, vis-a-vis de poziția socială și toate celelalte, că doar asta cauți.

  3. Ce bine de mine că nu o să mă însor niciodată. Așa că nu e nevoie să îmi bat capul cu probleme de genul ăsta.

          1. Eu nu făceam referire la vîrstă ci la faptul că nu se uită nicio femeie la mine, ceea ce e altceva. Și mai simplu în același timp. 🙂

  4. 😂penibil…stiu o sa-mi tii prelegeri ca e parera ta..ca spui ce vrei bla bla bla. Ce barbat crezi ca vrea casatorie? Sa vada tampoane, machiaje peste tot..discutii de shopping si prietene nasoale plangand ca nu stiu cine le-a folosit si le-a lasat. De cand v-ati emancipat am invatat sa ne spalam singuri sosetele. Avem fast fooduri si restaurante deci nici avantajul ca faceti o zeama de ciorba nu-l mai aveti. Nici curatenia nu e o problema…ne am obisnuit cu ea…asta dc nu ne saturam si o facem noi. Deci un singur avantaj mai ai. Faptul ca ai vagin si, sa recunoastem, noi pe primele 34 de locuri punem sexul…dar in caz ca nu il ai pe orizontala…iti zic ca mai sunt cateva gata sa ne satisfaca.

    1. Da, sunt și bărbați care se descurcă… și ăștia se împart în două categorii: ăia care se descurcă și singuri toată viața și ăia care după ce se mută împreună cu o femeie uită brusc cum se pot descurca și singuri! Penibil e să lași astfel de comentarii care o dau aproape în obscen. O să te rog să te limitezi la bloguri/site-uri similare cu al tău dacă nu îți poți controla limbajul vulgar.

      1. Te consumi degeaba, Diana. 🙂 Iti dau totala dreptate, stai calma, pana la urma fiecare face ce vrea. Faptul ca tu ai o alegere, cred ca ar trebui sa fie un motiv de mandrie pentru tine, intr-o lume in care sa fii diferit deja e… crima. Sa nu te pui cu prostul ca..te coboare la nivelul lui si te bate cu experienta. 😉

  5. Asa cum spune si Alina nu te consuma ca mai ai timp. Toate vin la timpul lor. Cel mai usor este sa critici si sa dai sfaturi. Toate cele bune iti doresc Adrian B.

  6. Pe mine mă enervează disperarea celor din jur: chiar dacă tu nu ai nicio problemă pentru că te-a prins 30 de ani, cu siguranță ceilalți au …și de aici o serie de glume cu subînțeles, priviri curioase și zeflemitoare. But, after all, who cares? aș spune eu 😉 Fain articol 🙂

  7. Eu am ceva peste 30 şi sunt mai bine ca niciodată, n-am murit, nu mă arată nimeni cu degetul. Singurele de care o să te loveşti în continuare sunt aceleaşi întrebări ale oamenilor limitaţi : dar tu, nimic? În rest,sfatul meu : live your life, Y.O.L.O 🙂

    1. Foarte limitați unii oameni … să știi :)) pe mine uneori mă amuză, alteori mă întristează să văd cum rezumă ei totul la un banal act! Bun sfat, ar trebui să țină toți cont de el 😀

  8. @”Fatăăăăă! Pune mâna și caută-ți bărbat că mai ai puțin până la 30!” – românism tipic din negura vremurilor, doar ca s-a sarit de la 20 la… 30 în ultimii ani! 🙂

    1. O daaaa… bine, mi s-a întâmplat să mi se spună că sunt fată bătrână și pe la 20 și de fiecare dată afirmațiile au aparținut unor persoane apropiate de vârsta mea…

  9. Faci și gândești foarte bine! Felicitări! Ai perfectă dreptate să aștepți momentul potrivit. Sper doar să nu-l ratezi ca Evgheni Oneghin al lui Pușkin!

  10. Tu in ochii multimii poti fi doar ratata sau norocoasa. Vei starni fie mila, fie invidie…
    Dar de ce sa iti pese ce zice multimea ?
    Da-le la pateu…. hateri nenorociti…

    E viata ta, faci exact ce vrei Tu cu ea…

    Stai chill, relaxed, cool & ai grija de #1 , adica de Tine…

    Si vei fi fericita 🙂

Lasă un răspuns

