La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (10)

Credit Foto: Marin Loredana Ecaterina (https://haihuicuaparatullagat.wordpress.com)
Credit Foto: Marin Loredana Ecaterina (https://haihuicuaparatullagat.wordpress.com)

E vară – încă. E cald – încă. Vreme de plajă pentru mulți… de exemplu pentru draga mea prietenă pe care am convertit-o la blog Loredana (ea e de vină și pentru poza ce însoțește acest articol – mă tot ispitește să dau o fug pân’ la mare).

E duminică. Mi-am început dimineața cu o cafea și cu vești bune… incredibil de bune pentru bloguleț. Nu stau tot timpul cu ochii pe statistici, dar din când în când mai am parte de câte o surpriză… Articolul de ieri a stârnit multă vâlvă – e pe locul 7 în topul articolelor de pe WordPress, blogul a ajuns pe locul 12 în topul Blog of the Day și pe locul 1 (daaa) în topul Blog of the Day – Growing Blogs (detalii și foto pentru curioși găsiți pe facebook). Acum ziceți voi: nu-i ăsta motiv să sari prin casă de bucurie? Bine, pentru asta trebuie să vă mulțumesc în primul rând vouă – cei care mă citiți, mă apreciați / trageți de urechi (după caz)!

E duminică – știu ce așteptați: recomandările! Oare ce articole mi-au mai atras atenția? Veți afla în cele ce urmează, vă spun doar că fiecare e special în felul său.

De pe bloguri adunate…

  • Ana-Veronica Mircea are un articol la care nu știu cum să reacționez: să râd sau să plâng… oooof, grea decizie! Nu vă spun despre ce e vorba, dați un click și aflați pe cont propriu!
  • Adriaelena e nouă prin blogosferă, dar blogul ei (Mozaic profan) e o încântare pentru iubitorii de frumos! Vă recomand să citiți, de pildă, poemul Sacrificat – mie mi-a dat o stare greu de descris!
  • Cristina Lincu a scris un articol foarte emoționant ce mă răscolește și acum – deși e a treia oară când îl citesc!

De pe site-uri / publicații online…

am ales un articol din seria „cum îi văd străinii pe români”.  De data aceasta un brazilian iese la înaintare și ne povestește experiența sa. Atenție însă: se poate lăsa cu râsete!

Ceva de citit

Dacă vreți o carte ușoară, pe care s-o și terminați într-o după-amiază leneșă de vară vă recomand O iubeam de Anna Galvada. O poveste de dragoste frumoasă și ușurică – tocmai bună pentru caniculă. Dacă vreți ceva mai substanțial vă recomand Minciuni pe canapea de Irvin D. Yalom – unul din romanele mele preferate, scris de unul din autorii mei preferați (am scris despre ea pe blog și pe GoodRead.ro).

Un film de văzut

Încă nu l-am văzut, dar am auzit / citit numai de bine

Ceva de ascultat

De data asta o să vă recomand un canal de youtbe – vă alegeți voi de acolo! Tipii de la ThePianoGuys sunt absolut geniali – sigur găsiți cel puțin o piesă pe gustul vostru!

O duminică frumoasă, dragilor! ♥

14 gânduri despre „Recomandări (10)

              1. lasă munca, sau lasă munca asta pe care o faci, nu știu dacă se merită
                cinismul meu spune că dacă faci ceea ce faci mai mult din plăcere decât pt bani, e cazul sa te oprești. de tot.
                ai putea sa ma injuri pt asta, dar ți-o spun tocmai ca îmi pasă

                1. Dragul meu, unii mai muncim și pentru un salariu că nah.. avem nevoie de el, nu doar de drag … uneori aș prefera să muncesc de drag și pe mai puțini bani și să fiu la fel de liniștită cum eram înainte de a lucra pentru Amazon 😦

Lasă un răspuns

